کد خبر : 1701551 | 21 مرداد 1399 ساعت 19:44 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد آلمانی در خلال بازی بارسلونا- بایرن! (عکس)

مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر به دنبال ثبات شایستگی های خودشان در دیدار بارسلونا مقابل بایرن مونیخ هستند.


به گزارش "ورزش سه"، نشریه موندو دیپورتیوو امروز در گزارشی مدعی شد یکی از مهم ترین دوئل های دیدار جمعه شب بارسلونا و بایرن مونیخ را باید تقابل مارک آندره تراشتگن و مانوئل نویر درون دروازه های دو تیم قلمداد کرد. تیم ملی آلمان در حال حاضر از دو تا از بهترین سنگربان های دنیای فوتبال بهره می برد و یوواخیم لوو نیز بارها به همین علت ابراز رضایت کرده، اما رقابت نویر و تراشتگن برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بدون حاشیه نیز نبوده است.

 

1518734

 

دروازه بان آلمانی بارسلونا چندین بار علنا از نیمکت نشینی های پیاپی ابراز گله کرده و مانوئل نویر نیز در مقام پاسخگویی برآمده است. یوواخیم لوو نیز در این میان سعی بر میانه روی داشته و معمولا موضعی مبنی بر دلجویی از تراشتگن به علت نیمکت نشینی نشان داده است.

 

تراشتگن در این فصل در لیگ قهرمانان بالاترین میزان کلیت شیت را ثبت کرده و یکی از دلایل اصلی شکست نخوردن تیمش تا این مرحله حتی در یک مسابقه لقب گرفته است. اما از آن سو نویر نیز گرچه گل عجیبی مقابل چلسی دریافت کرد، اما در ماه های اخیر در فرم مناسبی قرار داشته و آماده اثبات دوباره خود درون دروازه بایرن است.

 

هر دو دروازه بان باید در مقابل بهترین مهاجمان دنیا خودشان را نشان دهند. مانوئل نویر از آخرین تقابل با لیونل مسی خاطرات خوبی ندارد و تراشتگن نیز به خوبی می داند برای ثبت یک کلین شیت دیگر رقیب دشواری مانند رابرت لواندوفسکی را پیش روی خود می بیند.

 

1518732

دیدگاه‌ها