کد خبر : 1701573 | 21 مرداد 1399 ساعت 21:14 | 398.4K بازدید | 30 دیدگاه

اوج حاشیه قبل از دربی فقط در چند ساعت

اتهام جنجالی پرسپولیس علیه استقلال (عکس)

در حالیکه تنها چند ساعت از مشخص شدن برگزاری شهرآورد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گذشته، اما حاشیه های آن هنوز ادامه دارد.

 اتهام جنجالی پرسپولیس علیه استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امروز مراسم قرعه کشی برای تعیین دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی برگزار گردید که در یکی از 2 دیدار این مرحله، استقلال و پرسپولیس باید به مصاف هم بروند. 


پس از آنکه سعید رمضانی با برداشتن گوی قرعه کشی مشخص کرد که تیمش در مرحله نیمه نهایی حریف پرسپولیس شده، مشخص بود که دیدار حساس و پر از حاشیه ای در پیش است. افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس در همان مراسم قرعه کشی، اولین جرقه این حاشیه ها را استارت زد. پیروانی با کنایه به پنالتی های اعلام شده به سود استقلال در دیدارهای اخیر این تیم گفت: «همه تیم ها قابل احترام هستند. انشاالله حق به حقدار برسد و ان شاالله اتفاقات چند وقت اخیر در این بازی نیفتد.»


منظور سرپرست پرسپولیس از اتفاقات چند وقت اخیر چیزی نبود جز داوری های دیدارهای استقلال در مصاف با حریفانش. در دیدار هفته بیست و هفتم و بیست و هشتم لیگ برتر و همچنین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، داوران 3 پنالتی برای استقلال اعلام کردند که به عقیده برخی از کارشناسان اعلام این پنالتی ها اشتباه بود و برخی دیگر نیز عقیده داشتند تصمیم داوران درست بوده است. 


اما حرفهای پیروانی بی جواب نماند و سرپرست استقلال بلافاصله پاسخ او را داد. سعید رمضانی در واکنش به صحبت های همتایش در تیم رقیب گفت: « آقای پیروانی مطلبی را درباره حواشی فرمودند که باید بگویم ما به طور کلی حواشی را دور انداختیم. هرگز دنبال حاشیه نیستیم. به حد کافی حق استقلال خورده شده و این بازی های رسانه ای هم قشنگ نیست که می گویند چند هفته است برای استقلال چنان می شود و چنان. این جوسازی های رسانه ای را هم از الان شروع نکنید.»

 

 

 



 شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس نیز در صفحه شخصیش در اینستاگرام، یک استوری معنادار منتشر کرد. در این استوری که مربوط به دربی رفت دو تیم است، مدافع سرخپوشان را می بینیم که در حال هیس نشان دادن به موعود بنیادی فر، داور شهرآورد رفت است. البته شجاع به دلیل همین صحنه از سوی کمیته انضباطی محروم شد هر چند خودش اعتقاد داشت در حال صحبت با داور مسابقه بوده و به او هیس نشان نداده است.


اما این پایان کار نبود و ساعاتی پیش، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درخصوص تاریخچه دیدارهای دو تیم در جام حذفی، به دیدار چند سال پیش دو تیم اشاره و اعلام کرد استقلالی ها در آن دیدار دست به دوپینگ زده اند. سایت رسمی پرسپولیس مدعی شده به دلیل حضور علی فتح الله زاده به عنوان نایب رئیس فدراسیون، تاریخ برگزاری آن دیدار 2 ماه جلو آمد تا بازیکنان مصدوم و محروم (شیث رضایی و محمد نصرتی) به آن بازی نرسند. علاوه بر این سایت رسمی پرسپولیس مدعی شده کل تیم استقلال از پودرهای ممنوعه استفاده کرده اند. در این متن آمده است: «از دیگر اتفاقات تاثیرگذار روی آن بازی، مثبت شدن دوپینگ هر دو نمونه گرفته شده از بازیکنان استقلال بود و بعدا مشخص گردید دلیل این امر، استفاده تیم از پودر مکمل بود. با تمام این اوصاف، مصاف دو تیم، در پایان 90 دقیقه بازی، بدون گل بود ولی در وقت اضافه نتیجه اتفاقاتی که گفته شد نمایان گردید.»

 

 

1518763

 


به هر حال به نظر می رسد شهرآورد نود و سوم دو تیم، از آن دیدارهای جنجالی است که حواشی زیادی را در پی خواهد داشت. تا زمان برگزاری دیدار، بیش از 2 هفته باقیمانده و باید دید در روزهای پیش رو، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها