کد خبر : 1701577 | 21 مرداد 1399 ساعت 21:32 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر کشش حاشیه را نداشتم

علی‌محمدی: کاری کردند که تمرکز پیکان به هم بخورد

هافبک میانی تیم فوتبال پیکان معتقد است که جوانی تیم باعث شد پیکان در مقطعی دچار افت روحی شود اما مطمئن است که این تیم در لیگ برتر خواهد ماند.

علی‌محمدی: کاری کردند که تمرکز پیکان به هم بخورد

به گزاش "ورزش سه"، شب گذشته جلال علی‌محمدی در دیدار مقابل نفت آبادان علاوه بر بازی بسیار خوبی که از خود به نمایش گذاشت تا پیکان را در این دیدار که بازی مرگ و زندگی برایش بود نجات دهد.


علی‌محمدی در گفتگویی با خبرنگار "ورزش سه" در ابتدا درباره حساسیت دیدار مقابل نفت آبادان گفت: «این دیدار از آن جهت برای همه ما بسیار پراسترس بود که حتی اگر این بازی به‌تساوی هم کشیده می‌شد با توجه به دو دیدار آینده ما که به ترتیب مقابل استقلال و سپاهان است عملاً شانسمان برای بقا در لیگ برتر خیلی کم می‌شد.»


وی در ادامه افزود: «وقتی یک تیم در جدول شرایطش خاص است، همه بازی‌ها برایش حکم یک فینال را دارد. یعنی همه بچه‌ها با یک استرس وارد زمین می‌شوند، هرچند کادر فنی میزان این استرس را به حداقل می‌رساند. الآن طوری شده است که نتیجه تیم‌های دیگر اهمیت پیداکرده است و این خودش ناخودآگاه باعث ایجاد استرس می‌شود علی‌رغم آنکه بازیکنی که داخل زمین است کمتر به این‌گونه مسائل فکر نمی‌کند اما به‌هرحال تأثیرش را خواهد گذاشت.»

 

 

1518512

 


وی در ادامه درباره اینکه چرا به یک‌باره مربع مغانلو، امام علی، واسعی، علی‌محمدی، دچار افت شد اظهار داشت:  «از دلایلی که باید در جواب سؤالتان بگویم این است که درخشش چند بازیکن جوان ما درنیم فصل اول باعث شد تا بسیاری از تیم‌ها به‌طورجدی به بازیکنان کلیدی ما پیشنهاداتی را مطرح کنند و با توجه به اینکه بچه‌های ما هم جوان هستند این مسئله تا حدی تمرکزشان را در ادامه فصل به هم زد. به‌هرحال بازیکنان باتجربه در این مواقع به شکلی دیگر رفتار می‌کنند. ولی در کل بعضی از مواقع به قول فوتبالی‌ها هر کاری کنی نمی‌شود.»


هافبک شوت‌زن تیم فوتبال پیکان با اشاره به نتایج خوب اخیر پیکان عنوان داشت: «ما متأسفانه بعد از دیدار مقابل سایپا در 10 بازی نتوانستم هیچ بردی را به دست بیاوریم و این در حالی است که ما باید زودتر به بازی‌ها برمی‌گشتیم. مثل همین دورانی که بعد از تعطیلی لیگ تجربه کردیم. به‌طوری که ما به‌غیراز بازی مقابل پرسپولیس در 6 بازی تنها 1 گل دریافت کردیم و موفق به جمع آوری 12 امتیاز شدیم که این برای یک تیم ته جدولی فوق العادست و ازنظر من می‌توان به یک معجزه تشبیه کرد. اما آن‌قدر امتیاز از دست دادیم که هرچه امتیاز می‌گیریم هنوز در انتهای جدول قرار داریم.»


وی در ارتباط با خودش و اینکه اگر دوباره به عقب برمی‌گشت آیا بازهم پیکان را انتخاب می‌کرد اظهار داشت: «راستش را بخواهید یکی از اولین مسائلی که برای من در زمان جدا شدن از سپاهان اهمیت داشت حضور در تهران بود به این دلیل که خانواده‌ام اینجا هستند و من می‌خواستم در کنارشان باشم. ضمن اینکه دوست داشتیم با حسین آقای فرکی کار کنم و از طرفی همان‌طور که می‌دانید مجموعه پیکان بسیار بی حاشیه است و با توجه به اینکه در سال سوم یا آخرم در سپاهان بسیار به من از طرف کادر فنی فشار آمد، انصافاً دیگر کشش و گنجایش آن را نداشتم که به‌جایی بروم که حاشیه داشته باشد، نه اینکه از حاشیه بترسم اما دنبال یک آرامش بودم. به‌هرحال درخصوص سال پایانی در سپاهان انقدر حرف‌ دارم که می‌توانم سه ساعت در ارتباط با آن روزها صحبت کنم که در یک‌وقت مقتضی دوست دارم به آن بپردازم.»

 

 

1518511

 


او در ادامه با اشاره به این موضوع که حیف است تیمی مثل پیکان با این شرایط امکانات سقوط کند گفت: «در پیکان همه‌چیز سر جای خودش است وبر خلاف بسیاری از تیم‌های دیگر که امکان دارد یک برف و باران در کارشان اختلال به وجود بیاورد، پیکان همواره مبرا ازاین‌دست مشکلات بوده است و همیشه به قرارداد بازیکنان پایبند بوده و من‌حیث‌المجموع اخبار منفی حول‌وحوش این باشگاه به نسبت سایر تیم‌ها کمتر می‌شنویم و بسیار حیف است که این تیم با این مجموعه بخواهد به لیگ دست یک سقوط کند که البته هرگز ما نمی‌گذاریم چنین اتفاقی رخ دهد. اگرچه گفته می‌شود که پیکان طرفداری ندارد اما درازای آن چیزهای دارد که بسیار در رشد بازیکنان جوان بسیار مؤثر و مفید است.»


جلال علی‌محمدی درخصوص گلی که به زیبایی شب گذشته به ثمر رساند و اینکه آیا این گل باعث می‌شود که در دو بازی آینده بازهم شوت‌زنی کند افزود: «آخرین گلی در این فصل پیش از گل شب گذشته به ثمر رساند بودم برمی‌گردد به دیدار رفت مقابل تراکتور. متأسفانه من چند بازی را هم در نیم‌فصل اول به علت مصدومیت از دست دادم و در چند بازی هم که آقای ویسی به تیم اضافه شدم هم غایب بودم. اما این گل هرچند دیر به ثمر رسید اما امیدوارم این گل بتواند نقش بارزی در بقای پیکان ایفا کند و آرزو می‌کنم که بازهم در دو دیدار آینده و پیش رویمان بتوانم از راه دور دروازه استقلال و سپاهان را بازکنم.»

دیدگاه‌ها