کد خبر : 1701585 | 21 مرداد 1399 ساعت 22:06 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

گاسپرینی: مقابل PSG یک ایتالیا حامی ماست

جامپیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا مدعی شد تمام ایتالیا حامی تیمش خواهند بود.

گاسپرینی: مقابل PSG یک ایتالیا حامی ماست

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب و در اولین دیدار مرحله یک چهارم دو تیم پاری سن ژرمن و آتالانتا به مصاف هم خواهند رفت و تنها نماینده ایتالیا برای صعود به نیمه نهایی مبارزه می کند. جامپیرو گاسپرینی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده  و در مورد عملکرد نمایندگان ایتالیا در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

 

جامپیرو گاسپرینی گفت: "حالا ما اینجا هستیم و هیجان فوق العاده ای در لیسبون حاکم است. در یک ورزشگاه بسیار مهم و معبد بنفیکا بازی می کنیم و البته متاسفانه هواداران در ورزشگاه حاضر نیستند. ما در ماه های اخیر حمایت و احساسات هواداران خود را داشته ایم، اما در نهایت اتفاقات در زمین رخ می دهد و ما امیدواریم انگیزه ای که از هواداران خود داریم اینجا برای تیم مفید باشیم.

 

1406371

 

در مرحله گروهی و بخصوص در دیدار مقابل تیم های چون دینامو زاگرب و شاختار دونتسک خوش شانس بودیم که به اینجا رسیدیم. اما در ادامه نیز تیم باکیفتی بودیم و نتایج مهمی کسب کردیم. ما از اینکه تنها تیم ایتالیایی باقیمانده در مسابقات هستیم متاسفیم، زیرا تصور می کردیم یوونتوس فرصت خوبی برای صعود به دور بعدی دارد.  البته ناپولی مقابل بارسلونا خوب عمل کرد و آنها باید راضی باشند که نمایش درخشانی در دیدار برگشت ارائه دادند.

 

البته غیبت یوونتوس بیشتر تعجب آور بود، اما در نهایت ما تنها تیم ایتالیایی حاضر در لیسبون هستیم و تلاش می کنیم بهترین عملکرد خودمان را نشان دهیم. امیدوارم دوران مرخصی ما هر چه دیرتر فرا برسد، ما می دانیم که همه ایتالیا از ما حمایت خواهند کرد و این برای ما بسیار مهم است. ما مانند تیم ملی ایتالیا هستیم و امیدواریم خوب عمل کنیم."

دیدگاه‌ها