کد خبر : 1701587 | 21 مرداد 1399 ساعت 23:23 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ویکتور لیندلوف:

یونایتد به دنبال قهرمانی اروپا است

ویکتور لیندلوف، مدافع سوئدی یونایتد در مورد گره خوردن کار تیمش مقابل کپنهاگن صحبت کرد.

یونایتد به دنبال قهرمانی اروپا است


به گزارش "ورزش سه"، شاید هواداران یونایتد انتظار بازی راحت تری در یک چهارم لیگ اروپا برابر کپنهاگن داشتند، اما در نهایت شیاطین سرخ با پنالتی برونو فرناندز در اوقات اضافی راهی دور بعد شدند. ویکتور لیندلوف مدعی شد بازیکنان یونایتد اعتماد به نقس زیادی داشته و به دنبال موفقیت در لیگ اروپا هستند.

 

ویکتور لیندلوف گفت: "فکر می کنم می توانستیم عملکرد بهتری ارائه دهیم، اما وقتی توپ را در اختیار داشتیم کپنهاگن کار را برای ما دشوار می کرد. گاهی اوقات آنها پرس شدیدی می کردند و وقتی این اتفاق رخ نمی داد کپنهاگن از عقب و به صورت تیمی دفاع می کرد. ایجاد فرصت برابر این تیم دشوار بود، اما فکر می کنم ما باید چند گل دیگر هم به ثمر می رساندیم. گفتن اینکه چرا شرایط برای یونایتد دشوار شد آسان نیست، این اتفاق گاهی در فوتبال رخ می دهد.

 

1518752

 

این یک فصل طولانی بوده است، اما ما در لیگ اروپا در مرحله یک چهارم نهایی بازی کردیم . فکر می کنم همه باید برای آن آماده باشند. همانطور که گفتم در فوتبال گاهی شما در سطح مورد نظرتان عمل نکنید. اما مهمترین موضوع این است که پیروز شده و به مرحله نیمه نهایی راه یافتیم.

 

فکر می کنم در حال حاضر اعتماد به نفس زیادی در تیم داریم و به خصوص بعد از اتمام لیگ عملکرد سطح بالایی ارائه داده ایم. ما در لیگ برتر مقام سوم را بدست آوردیم و گاهی واقعا فوتبال خوبی بازی کرده ایم. فکر می کنم همه اعتماد به نفس زیادی دارند و می دانیم که می توانیم کارهای بزرگی انجام داده و به قهرمانی برسیم.

 

بدیهی است حتی اگر ما مقابل سویا یا ولوز بازی کنیم، هر دو رقیبی دشوار هستند اما ما آماده خواهیم شد و امیدوارم بتوانیم در زمین بازی خوبی ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها