کد خبر : 1701589 | 21 مرداد 1399 ساعت 22:14 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد ممشلی با نظر مساعد سرمربی تمدید می‌شود

امیری: طولانی شدن لیگ بازیکنان را خسته کرده

نساجی که بعد از آمدن محمودفکری و تغییر در کادرفنی نتایج خوبی گرفته اینروزها با مشکل خستگی و مصدومیت های پیاپی بازیکنانش مواجه است؛ آخرین آن ها مجتبی ممشلی است که ازرباط صلیبی اش پاره شد.

 امیری: طولانی شدن لیگ بازیکنان را خسته کرده 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه با توجه به طولانی شدن لیگ و خستگی مفرط جسمی و روحی بازیکنان، شاهد مصدومیت‌های متعددی در لیگ برتر هستیم، اظهار کرد: باشگاه نساجی در واکنش‌های چندباره نسبت به این مسئله هشدار داده بود که به‌طور قطع با ادامه برگزاری لیگ، بازیکنان زیادی دچار مصدومیت می‌شوند.


وی با اشاره به اینکه پنج یار اصلی این تیم به‌دلیل مصدومیت شدید ادامه فصل را از دست داده‌اند، افزود: همچنین چند بازیکن دیگر ما نیز با تحمل درد و مصدومیت در حال بازی هستند که هر لحظه ممکن است اتفاق ناگواری برای آنها پیش بیاید.


مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه این شرایطی است که متولیان فوتبال آن را ایجاد کرده‌اند ادامه داد: در بحث رعایت پروتکل بهداشتی به‌ویژه در سفرها، باشگاه نساجی شاید تنها باشگاهی باشد که بهترین شرایط را درنظر گرفته، از حضور در سی‌آی‌پی فرودگاه تا پروازهای اختصاصی هواپیمایی وارش، رعایت فاصله اجتماعی در هتل و ضدعفونی و تست‌گیری مداوم؛ به‌واسطه همین دقت‌نظرها، الحمدلله تاکنون هیچ‌یک از اعضای تیم نساجی به کرونا مبتلا نشدند.


امیری خاطرنشان کرد: به‌دنبال مصدومیت‌های متعدد بازیکنان، متاسفانه مجتبی ممشلی از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب شده و باشگاه هم تمام‌قد پیگیر درمان سریع‌تر این بازیکن است.از آنجایی که ممشلی به ادامه حضور در نساجی علاقه‌مند است و همچنین نظر آقای فکری سرمربی تیم روی این بازیکن مساعد است، انشاالله در فصل آینده نیز قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد .


امیری درباره برنامه فصل آینده این تیم گفت : " ابتدا بنا به نظر سرمربی سعی خواهیم کرد تا جایی که در توان باشگاه است، شاکله تیم را حفظ کنیم‌ نمی‌توانیم بی‌محابا هزینه کرده و مالک باشگاه را با ارقام نجومی مواجه کنیم اما همان‌طور که اعلام کردیم حفظ عزت و آبروی باشگاه نساجی در اولویت تشکیل تیم ما در فصل آینده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها