کد خبر : 1701601 | 22 مرداد 1399 ساعت 00:20 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرشورهای خرم آباد در راه لیگ یک؛ 

لیگ دو؛ رقابت هیجان‌انگیز 5 تیم برای صعود

مسابقات گروه اول لیگ دسته دوم در هفته بیست و پنجم دنبال شد و پنج تیم همچنان در هفته ماقبل پایانی مدعی صعود به لیگ یک هستند.

لیگ دو؛ رقابت هیجان‌انگیز 5 تیم برای صعود

به گزارش "ورزش سه" سه شنبه رقابت‌های هفته ماقبل پایانی لیگ دسته دوم کشور در گروه اول با برگزاری 7 مسابقه انجام پذیرفت که در حساس‌ترین جدال هفته در خرم آباد، دو تیم مدعی خیبر و استقلال ملاثانی نتوانستند کاری از پیش ببرند و تقسیم امتیازات ماحصل کار این دو تیم بود؛ شهرداری آستارا دیگر تیم مدعی لیگ دو که البته به لطف دو رأی انضباطی آن‌ها اکنون توانسته در جایگاه دوم جدول باشند، با برتری سه گله شانس خود برای صعود به لیگ یک را دوچندان کردند.

 

شکست چهار بر دو شهید قندی یزد مقابل فولاد نوین اهواز باعث شد تا شانس فولادی‌ها برای صعود به لیگ بیشتر شود و امیدهای تیم قدیمی استان یزد برای بازگشت به سطح دوم فوتبال ایران کم‌رنگ شود؛ البته هنوز سرنوشت دیدار استقلال ملاثانی و شهید قندی یزد از سوی کمیته انضباطی مشخص نشده است که بدون تردید تعیین آن می‌تواند معادلات تیم‌های مدعی برای صعود به لیگ یک را پیچیده‌تر کند.

 

در هفته پایانی، جدالی شش امتیازی در اهواز میان فولاد نوین و خیبر خرم آباد برگزار می‌شود که برنده این بازی می‌تواند مستقیما جواز صعود به لیگ یک را کسب کند؛ بویژه خیبری‌ها که هواداران پرشوری هم دارند و امیدوارند بتوانند خود را به لیگ یک برسانند. اتفاقی که پس از سالها در نزدیکی وقوع است و برد در هفته پایانی می‌تواند به صورت مستقیم آن را رقم بزند.

 

 

1518787

 

از میان چهار مدعی دیگر هم یک تیم راهی پلی‌آف می‌شود تا برای رویارویی با تیم دوم گروه دوم آماده شود و تیم برنده پلی‌آف راهی لیگ یک خواهد شد تا سه تیم صعود کننده فصل جاری از لیگ دو به لیگ یک مشخص شود.

دیدگاه‌ها