کد خبر : 1701605 | 22 مرداد 1399 ساعت 00:35 | 31.8K بازدید | 3 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی سال آینده هم قرارداد دارد؛

حاج‌صفی تا پایان لیگ و جام حذفی در تراکتور

سرمربی تراکتور اعلام کرد کاپیتان ملی‌پوش تیمش قطعا تا پایان مسابقات جام حذفی در کنارشان خواهد بود.

حاج‌صفی تا پایان لیگ و جام حذفی در تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پیوستن احسان حاج‌صفی به یک تیم یونانی در رسانه‌ها انتشار یافت و حتی عنوان شد که او بخاطر زمان‌بندی سوپر لیگ یونان، باید قبل از پایان فصل لیگ برتر ایران راهی این کشور اروپایی شود و لیست نفرات سرخ‌پوشان آذربایجان را خالی‌تر از قبل کند.

 

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور درباره این شایعه به شب‌های فوتبال گفت: تا جایی که اطلاع دارم، احسان(حاج‌صفی) سال آینده نیز با تراکتور قرارداد دارد. از طرف دیگر تا به امروز احسان با خود من برای ماندن یا رفتن هیچ صحبتی نکرده ولی می‌دانم که او با  تراکتور قرارداد داشته و ارتباط خوبی با آقای زنوزی، مالک باشگاه دارد.

 

 

1518793

 

 

او ادامه داد: گمانه‌زنی‌هایی درباره رفتن احسان در برخی سایت‌ها مطرح شده ولی فکر می‌کنم این کارها شیطنت است. البته نمی‌توانم به طور ۱۰۰ درصد راجع به این موضوع صحبت کنم چون در این باره هیچ صحبتی با حاج‌صفی نکردم چراکه می‌دانم برای فصل آینده نیز با باشگاه قرارداد دارد.

 

الهامی در خصوص اینکه حاج‌صفی تا پایان لیگ برتر و جام حذفی در تراکتور خواهد ماند یا خیر، ابراز کرد: مطمئنا احسان تا آخر بازی‌ها کنار ما هست و حتی فکر می‌کنم سال آینده نیز در جمع ما باشد.

دیدگاه‌ها