کد خبر : 1701628 | 22 مرداد 1399 ساعت 09:11 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

وست بروموویچ رقیب لیدز در جذب مدافع ایرانی

اسلاون بیلیچ جدیدترین مشتری میلاد محمدی

تیم فوتبال وست برومویچ آلبیون که بعد از رقابت های جام جهانی به دنبال جذب میلادمحمدی مدافع تیم ملی ایران بود به جمع مشتری های دیگر این بازیکن پیوست.

اسلاون بیلیچ جدیدترین مشتری میلاد محمدی

به گزارش" ورزش سه" فوتبال اینسایدر در گزارشی در ارتباط با پیشنهادات جدید میلاد محمدی مدافع چپ 26 ساله و ایرانی تیم خنت بلژیک نوشت:" وست برومویچ نیز به جمع مشتریان میلاد محمدی پیوست. لیدز همچنان به این بازیکن سمت چپ علامند است اما اکنون وست برومویچ در حال بررسی شرایط جذب این بازیکن است."


براساس این گزارش لیدر و وست بروم که هر دو در این فصل از چمپیونشیپ به لیگ برتر صعود کرده اند در حال بستن تیمی برای حضور در رقابت های فصل 2020/2021 هستند. اگر لیدز و وست بروم هم اکنون هم تیم های قدرتمندی دارند اما باید برای حضور در رقابت های لیگ برتر خودشان را تقویت کنند.


میلاد محمدی تابستان سال گذشته و در فصل نقل و انتقالات به عنوان بازیکن آزاد به خنت بلژیک پیوست و عملکرد خوبی برای این باشگاه بلژیکی داشت. جذب این بازیکن ملی پوش ایرانی که علاوه بر بازی در دفاع چپ توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد در تابستان امسال چیزی در حدود 6.3 میلیون پوند برای تیم های انگلیسی هزینه خواهد داشت. لیدز باشگاه بزرگتری است اما وست برومویچ هواداران بیشتری دارد و  این ویژگی های می تواند در تصمیم گیری این دفاع چپ ایرانی در مورد آینده اش تاثیرگذار باشد.


میلاد بعد از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه از تیم وست بروموویچ پیشنهاد داشت اما در نهایت در اخمت گروژنی ماند و در تابستان بعدی به تیم خنت پیوست.


با وجود علاقه وست بروم به جذب میلاد محمدی ، اکنون سه تیم مطرح و سه مربی نامدار خواهان جذب مدافع چپ ایرانی هستند. لیدز و مارچلو بیلسا، رنجرز و استیون جرارد و وست برومویچ و سرمربی کرواتش اسلاون بیلیچ مشتری های این بازیکن سرعتی هستند و باید دید میلاد در نهایت چه تصمیمی می گیرد.

 

دیدگاه‌ها