کد خبر : 1701636 | 22 مرداد 1399 ساعت 10:12 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت دوقطبی شکل می گیرد؟

ثبت نام 16 نفر برای ریاست فدراسیون بدنسازی

16 نفر برای انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نام نویسی کردند.

ثبت نام 16 نفر برای ریاست فدراسیون بدنسازی

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام مدیرروابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با پایان مهلت ثبت نام از کاندیداهای ریاست این فدراسیون مدارک ۱۶ نفر که برای مجمع انتخابات این فدراسیون نامزد شدند، دریافت شد.


مهدی انتظاری، حسین اخلاقی، کمال جوانمرد، کاوه درودی، یزدان راد، منوچهر رضا خانی، ایوب سنگ سفیدی، حسین شیروانی، آرش غلامرضایی راد، منصور عبدی، محمدرضا کاظمی آشتیانی، سید رضا میرابوطالبی، مهدی نصیبی، عبدالمهدی نصیرزاده، امید نوید، حسین یارمحمدیان 16 داوطلب انتخابات ریاست فدراسیون هستند که تا پایان وقت اداری روز ۲۱مردادماه جای ثبت نام کردند.


بعد از بازنشسته شدن ناصر پورعلی فرد، امیری خراسانی به عنوان سرپرست اداره فدراسیون بدنسازی را برعهده دارد و حالا حضور 16 نامزد نشان از یک رقابت داغ در انتخابات این فدراسیون دارد. البته قطعا کاندیدایی که در نهایت به روز انتخابات می رسند، قطعا تعدادی بسیار کمتر از این 16 نفر خواهند بود.


با توجه برخی از مسئولان و کاندیدای قبلی فدراسیون احتمالا اعضای مجمع شانس بیشتری برای آن ها قائل خواهند بود. مهدی نصیبی که در دوره ریاست ناصر پورعلی فرد دبیر فدراسیون بود، با اینکه هم اکنون به عنوان نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولین فعالیت می کند، ترجیح داد وارد کارزار انتخابات شود. البته ثبت نام روز آخری او نشان می دهد با توجه به سمتی که نصیبی در فدراسیون جانبازان و معلولین دارد، حتی خودش هم برای حضور در انتخابات پرورش اندام دچار تردید است.


از سوی عبدالمهدی نصیرزاده که در سال های نه چندان دور مسئول کمیته آموزش فدراسیون بوده و هم اکنون به عنوان رییس سازمان لیگ کشتی فعالیت می کند، به عنوان یکی از کاندیدای شناخته شده نام نویسی کرده. نصیرزاده در انتخابات دوره قبلی با اینکه پورعلی فرد سال ها به عنوان رییس در فدراسیون حاضر بود، با او رقابت نزدیکی داشت و فقط با اختلاف 3 رای نتوانست بر مسند ریاست تکیه بزند. در انتخابات کشتی هم نصیرزاده بود که در رقابت با علیرضا دبیر به دور دوم رفت. کارشناسان از او به عنوان یکی از قطب های اصلی این انتخابات نام می برند.


از سوی دیگر محمدرضا کاظمی آشتیانی که در میانه دوره های ریاست متوالی پورعلی فرد، بیش از دو سال سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت، یکی از نامزدها به شمار می رود. او که چند ماه قبل در انتخابات فدراسیون دوومیدانی هم ثبت نام کرده بود، پیش از آغاز مجمع انصراف داد.


با سابقه ای که بین نامزدها وجود دارد، به نظر می رسد رقابت اصلی میان نصیرزاده و آشتیانی باشد که با فضای انتخابات در فدراسیون بدنسازی آشنا هستند.

 

دیدگاه‌ها