کد خبر : 1701648 | 22 مرداد 1399 ساعت 11:15 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

نیما عالمیان تست مثبتش را زیر سوال برد!

کرونا؛ مانع سفر لژیونر پینگ پنگ به فرانسه

ابتلای ملی پوش تنیس روی میز ایران به ویروس کرونا مانع سفر او به فرانسه شد.

 کرونا؛ مانع سفر لژیونر پینگ پنگ به فرانسه

به گزارش "ورزش سه"، نیما و نوشاد عالمیان که در سال‌های اخیر ستاره‌های اصلی پینگ‌پنگ ایران بودند، مدتی است مسیر را برای لژیونرشدن خود فراهم کرده‌اند. نوشاد که در بازی‌های آسیایی ٢٠١٨ جاکارتا با کسب مدال برنز دست به یک کار تاریخی زد، در سال‌های اخیر توانسته در کشورهایی همچون آلمان و فرانسه بازی کند.


حالا نوبت به نیما، برادر او، رسیده که با یک تیم فرانسوی به نام «رومانا» قرارداد امضا کرد و براساس همین قرارداد قصد داشت بیستم مرداد راهی فرانسه شود. در این میان اما اتفاقاتی برای نیما عالمیان رخ داده که او را از این سفر بازداشته و حتی ممکن است موقعیتش را هم در تیم جدید فرانسوی به خطر بیندازد.


این قهرمان تنیس روی میز ایران درباره علت سفرنکردنش به فرانسه می‌گوید: «قرار بود روز دوشنبه به فرانسه سفر کنم تا تمرین با تیم جدیدم را آغاز کنم. لازم بود برای این سفر تست کرونا بدهم. بدون هیچ ترس و ابهامی از نتیجه، این کار را انجام دادم اما خیلی ناباورانه متوجه مثبت‌شدن نتیجه تست شدم.»


نیما عالمیان نتیجه تست کرونای خود را زیر سوال می‌برد: «پیش از اینکه برای تست کرونا اقدام کنم هیچ علایمی از ابتلا به این ویروس نداشتم به همین دلیل از مثبت‌شدن نتیجه تست خیلی تعجب کردم؛ به‌خصوص که من طی این مدت مدام کنار برادرم نوشاد بودم و با او تمرین می‌کردم. تست کرونا نوشاد منفی شد اما نمی‌دانم چرا نتیجه تست من مثبت شده است.»


با وجود این اتفاقات این ملی‌پوش پینگ‌پنگ ایران به آینده امیدوار است: «در هر صورت به علت کرونا سفرم به فرانسه لغو شد. بعد از اطلاع از نتیجه تست، موضوع را به مربی تیمم در فرانسه اطلاع داد. او هم تأکید داشت که دوره نقاهت را سپری کنم و پس از بهبودی کامل به ترکیب تیم ملحق شوم. در حالی‌که تمرین تیم رومانا از روز گذشته آغاز شده و به خاطر این مسأله عملا من از دیگر بازیکنان عقب می‌مانم.»

دیدگاه‌ها