کد خبر : 1701651 | 22 مرداد 1399 ساعت 11:28 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

بنا و محمدی جوایز خود را دریافت کردند

تقدیر اینترنتی از بهترین مربیان کشتی آسیا(عکس)

مراسم تقدیر از برترین های کشتی آسیا در سال ٢٠١٩، صبح امروز به صورت اینترنتی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، مراسم تقدیر از برترین های کشتی قاره آسیا صبح امروز با حضور دولت تورلیخانوف رئیس شورای کشتی آسیا و به صورت پخش زنده اینترنتی از طریق صفحه اینستاگرام این شورا برگزار و طی آن از برترین های قاره کهن تقدیر به عمل آمد.


بر این اساس محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های کشتی فرنگی و آزاد ایران نیز که با توجه به عملکرد تیم های ملی ایران در رقابت های آسیایی و جهانی و کسب سهمیه های المپیک به عنوان بهترین مربیان آسیا، انتخاب شده بودند، به همراه ابراهیم مهربان و بهروز حضرتی پور در محل سالن کنفرانس خانه کشتی حضور یافتند و به صورت اینترنتی در این مراسم شرکت کردند.

 

1518855

 

1518856


در این مراسم علیرضا دبیر و حمید سوریان رئیس و نایب رئیس فدراسیون کشتی جوایز دلاری غلامرضا محمدی و محمد بنا را به آن ها اهداء کردند.

 

1518854


بر اساس توافقات صورت گرفته و با توجه به شرایط خاص به وجود آمده، مبلغ 6 هزار دلار جایزه مربیان برتر از سوی فدراسیون کشتی به سرمربیان تیم های ملی اهداء شد، تا در آینده و به نحو مقتضی در مورد تسویه این مبلغ با شورای کشتی آسیا اقدام شود.


در کشتی فرنگی از شینیبو اوتا از ژاپن و در کشتی آزاد نیز از نورکجا کایپانوف از قزاقستان به عنوان برترین کشتی گیر تقدیر شد.


تقدیر از بهترین کشتی گیر زن، بهترین مربی تیم زنان و بهترین فدراسیون از دیگر بخش های این مراسم بود.

دیدگاه‌ها