کد خبر : 1701662 | 22 مرداد 1399 ساعت 12:40 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

کری خوانی زلاتان با انگلیسی‌ها بعد از 8 سال (عکس)

زلاتان ابراهیموویچ با انتشار ویدیویی از خود در جریان سپری کردن تعطیلات، با هواداران انگلیسی شوخی کرده و ناراحتی آنها را برانگیخته.

کری خوانی زلاتان با انگلیسی‌ها بعد از 8 سال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ ستاره 38ساله آث میلان که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد با انتشار یک ویدیو خشم هواداران انگلیسی را برانگیخته. زلاتان در این ویدیو گلی که در سال 2012 با پیراهن تیم ملی سوئد به انگلیس زده را بازسازی کرده و با انگلیسی‌ها شوخی کرده است. دیداری که سوئد موفق شد انگلیس را 4-2 شکست دهد.

 

1518876

 

سوئد و انگلیس در نوامبر 2012 در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند و سوئد با چهار گلی که توسط زلاتان به ثمر رسید موفق شد سه شیرها را 4-2 شکست دهد. زیباترین گل زلاتان در آن مسابقه گلی بود که از فاصله دور با ضربه برگردان به ثمر رساند. زلاتان یک سال بعد در سال 2013 به خاطر این گل زیبا جایزه پوشکاش را از آن خود کرد.

 

حالا زلاتان در کری خوانی جدیدش برای انگلیسی‌ها درحالیکه در تعطیلات به سر می‌برد ویدیویی در توییتر خود منتشر کرده و ضمن بازسازی آن گل از عبارت "خدا ملکه را نجات دهد" که جمله معروف سرود ملی بریتانیایی ها است استفاده کرده.

 

1518874

 

در سال 2012 که زلاتان این گل استثنایی را به ثمر رساند روی هاجسون سرمربی وقت تیم ملی انگلیس بعد از بازی زبان به ستایش او گشود و از گل قیچی برگردان زلاتان به عنوان اثری هنری یاد کرد. هاجسون به خبرنگاران گفت: " دیدن چنین گلی در زمین فوتبال بی نظیر است. هر چند ترجیح می دادم وقتی شاهد چنین گلی باشم که به تیم دیگری زده شود".

 

زلاتان هم در همان زمان بعد از بازی به خبرنگاران گفته بود: " هارت دروازه بان انگلیس خیلی از دروازه بیرون آمده بود و من فقط سعی داشتم گل بزنم. وقتی توپ داشت به سمت دروازه می‌رفت من روی زمین بودم. دیدم یک مدافع تکل رفت که سد راه توپ شود. دلم می خواست فریاد بزنم و بگویم نه. ولی توپ وارد دروازه شد".

 

 

دیدگاه‌ها