کد خبر : 1701665 | 22 مرداد 1399 ساعت 12:34 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

مهاجمان تراکتور کی برای ساکت گل می‌زنند؟

اگر گلزنی هافبک‌های تراکتور را فاکتور بگیریم، مهاجمان این تیم در 10 بازی اخیر تیم‌شان موفق به گلزنی نشده‌اند که یک رکورد ویژه محسوب می‌شود.

مهاجمان تراکتور کی برای ساکت گل می‌زنند؟

به گزارش "ورزش سه" در تب و تاب هفته‌های پایانی لیگ که تیم‌ها در بالای جدول برای سهمیه آسیایی و در انتهای جدول برای بقا می‌جنگند، شاگردان ساکت الهامی با سه تساوی متوالی گام‌های لرزانی در کورس رقابت با دیگر مدعیان بر می‎دارند؛ عجیب آن‌که در سه تساوی اخیر تراکتور موفق به گلزنی هم نشده‌اند که یک رکورد منفی در کارنامه شاگردان الهامی به حساب می‌آید.

 

عجیب‌تر آن‌که رکورد گل نزدن مهاجمان تراکتور بیش از سه بازی است و آن‌ها حدود 927 دقیقه در امر گلزنی ناموفق بوده‌اند؛ در واقع باید گفت اگر بازیکنان خط میانی تراکتور چون احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، اکبر ایمانی و رضا اسدی جور مهاجمان این تیم را نمی‌کشیدند اکنون اصلا تراکتور شانسی برای آسیایی شدن نداشت.

 

باشگاه متمول تبریزی که در ابتدای فصل مدعی شد کوین فورچونه را به عنوان گران‌ترین مهاجم تاریخ لیگ برتر به خدمت گرفته، از حضور این مهاجم فرانسوی بهره‌ای نبرد و او خیلی زود و تنها با یک گل زده بار سفر را به سوی خانه بست؛ عکاشه حمزاوی هم که یک گل برای تراکتور در فصل جاری زده بود، پس از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر حاضر به بازگشت به تبریز نشد تا سرمایه گذاری بسیار زیاد تراکتور روی خط حمله تیمش به جایی نرسد و دست الهامی در خط حمله در دیدارهای سرنوشت‌ساز خالی بماند.

 

بازیکنان حاضر در خط آتش تراکتور همچون ساسان انصاری، محمدرضا آزادی و رضا شکاری هستند که هیچکدام در دیدارهای اخیر موفق به گلزنی نشده‌اند؛ آخرین گلی که یک مهاجم برای تراکتور زده به هفته هجدهم و در برتری دو بر یک تراکتوری‌ها مقابل ذوب آهن باز می‌گردد که حمزاوی و ساسان انصاری گلزنان این تیم تبریزی بودند.

 

از آن بازی تاکنون 927 دقیقه فوتبالی و 192 روز تقویمی می‌گذرد اما همچنان مهاجمان تراکتور در حسرت گلزنی هستند.

دیدگاه‌ها