کد خبر : 1701688 | 22 مرداد 1399 ساعت 14:37 | 18.2K بازدید | 2 دیدگاه

جنجالی ترین دربی تبریز در راه است!

تیم های تراکتور و ماشین سازی در حالی به مصاف هم می‌روند که پیروزی هر یک در این بازی تبعاتی جدی برای دیگری دارد.

جنجالی ترین دربی تبریز در راه است!

به گزارش "ورزش سه"، دربی تبریز اغلب بی حاشیه دنبال شده و پیروزی های تراکتور بر گسترش فولاد، شهرداری تبریز و ماشین سازی، همیشگی بوده اما این فصل اوضاع به شکل متفاوتی پیش رفته و احتمال دارد بازی برگشت نیز مثل مسابقه رفت جنجالی شود. در بازی رفت جدایی مصطفی دنیزلی و نتایج ضعیف تیم سرخپوش تبریزی سبب شد تا بسیاری تصور کنند که ماشینی ها نمایش سفت و سختی نخواهند داشت و تراکتور با یک پیروزی ساده از بحران خارج خواهد شد اما این اتفاق رخ نداد.

 

تراکتور با هدایت احد شیخ لاری با دو گل از تیم رسول خطیبی شکست خورد تا در جدول نیز پایین تر از ماشین سازی قرار بگیرد و به تیم دوم شهر تبریز تبدیل شود. این در حالی است که تی تی های حاضر در ورزشگاه پس از بازی شعارهایی تند و همه جانبه سر دادند و شعار «آذربایجان تیملری، فرق المز رهلری» دستکم برای 90 دقیقه به باد فراموشی سپرده شود.

 

حالا سبز و قرمزهای آذربایجان بار دیگر در شرایطی بسیار حساس به مصاف هم خواهند رفت. تراکتور در جایگاه سوم جدول قرار دارد و ماشین سازی سیزدهم است و برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد. شاگردان الهامی برای کسب سهمیه و تلاش برای نایب قهرمانی، نیاز مبرمی به سه امتیاز دارند و تیم ماشین سازی هم با هرنتیجه ای غیر از برد، وضعیت پر استرسی را تجربه خواهد کرد.

 

نکته جالب این که در لیگ چهاردهم که تراکتور شانس اول قهرمانی در لیگ برتر بود هم یک دربی در پایان فصل، باعث جنجال در حال و هوای فوتبال تبریز شد. آن فصل گسترش فولاد در حالی که تیم میانه جدولی بود توانست تراکتورِ تونی اولیویرا را متوقف کند و قهرمانی را از این تیم بگیرد. پس از آن بود که دوباره شعار معروف در همبستگی تیم های تبریزی جای خود را به شعارهای تند داد و باعث رویگردانی هواداران فوتبال آذربایجان از تیم آبی پوشی شد که حالا دیگر وجود خارجی ندارد.

 

به هر حال باید دید در بازی روز جمعه چه اتفاقی رخ خواهد داد و تیم های محمدرضا زنوزی چه نتیجه ای را کسب می‌کنند؛ نتیجه ای که هر چه باشد تاثیر بسزایی در جدول لیگ برتر خواهد داشت و به هر حال یک تیم تبریزی از آن ضرر خواهد کرد؛ شاید حتی با نتیجه تساوی، هر دو تیم دچار خسران شوند!

دیدگاه‌ها