کد خبر : 1701693 | 22 مرداد 1399 ساعت 14:24 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال یک لیگ قهرمانان به اتلتیکو بدهکار است

رئیس باشگاه اتلتیکو معتقد است که زمان قهرمانی این باشگاه در چمپیونزلیگ فرا رسیده است.

فوتبال یک لیگ قهرمانان به اتلتیکو بدهکار است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که در یک بازی حماسی در آنفیلد توانست "لیورپول"، مدافع عنوان قهرمانی را 3-2 مغلوب کند، حالا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که در لیسبون برگزار خواهد شد، باید به مصاف لایپزیش برود و بسیاری شانس این تیم برای رسدین به نیمه نهایی را بالا می دانند. 

 

 

1479398

 

 

شاگردان دیه گو سیمئونه در شش سال گذشته دو بار تا فینال این رقابت ها رسیده اند(2014 و 2016) و هر دو بار نیز مغلوب رئال مادرید شده اند ولی امسال امیدهای زیادی برای رسیدن به رویای دیرینه خود دارند.

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو در مصاحبه با آاس گفت:« در تاریخ لیگ قهرمانان سه بار تا فینال رفته ایم و نتوانسته ایم قهرمان شویم. معتقدم فوتبال یک لیگ قهرمانان به ما بدهکار است و امیدوارم امسال به بدشانسی های مان پایان داده شود. فوتبال همین است. ما در هر سه فینال چیزی تا قهرمانی فاصله نداشتیم ولی نشد و در آخرین ثانیه ها جام را به رقیب دادیم.»

 

سرزو ادامه داد:« این یک فرصت تاریخی برای ماست. مثل سالی است که لالیگا برای اولین بار با فرمول هر برد، سه امتیاز برگزار شد و ما توانستیم قهرمان شویم(1996). حالا هم بازی ها تک حذفی و مجتمع برگزار می شود که سابقه نداشته است و امیدوارم بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم. پس از چند ماه سخت و ناراحت کننده به خاطر کرونا، امیدوارم بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم. از آنها می خواهم صبور باشند؛ چون مسیری سخت تا فینال داریم.»

 

دیدگاه‌ها