کد خبر : 1701701 | 22 مرداد 1399 ساعت 15:35 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوبت اول با سپیدرود، اینبار با چوکا؛

پیوس در یکقدمی دومین صعود به لیگ یک!

فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس در دوران مربیگری‌اش در آستانه تجربه یک صعود دیگر از رقابت های لیگ دو به لیگ یک است.

پیوس در یکقدمی دومین صعود به لیگ یک! 

به گزارش "ورزش سه" فردا هفته ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی هفته دو تیم چوکا تالش و پاس همدان که در جایگاه اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ سکان هدایت چوکا تالش بر عهده فرشاد پیوس اسطوره باشگاه پرسپولیس است و این تیم توانسته در فصل جاری از 24 بازی خود، 46 امتیاز به دست آورد.

 

پاسی‌ها هم 42 امتیاز هستند و حتی کسب تساوی در دیدار فرداشب می‌تواند چوکا را پس از 18 سال دوباره به لیگ دسته اول برساند؛ پیش از این، فرشاد پیوس توانسته بود چهار سال قبل تیم سپیدرود رشت را از لیگ دو به لیگ یک بیاورد و این چهره محبوب در میان سرخ‌پوشان پایتخت در آستانه رقم زدن دومین صعود به لیگ یک است. این‌بار هم با تیمی پرطرفدار، قدیمی و ریشه‌دار.

 

اتفاقی که بدون تردید می‌تواند به جذابیت لیگ یک اضافه کند؛ پاس همدان هم در صورت پیروزی می‌تواند امیدوار به هفته پایانی تا جایگاه اول را تصاحب کند چرا که در غیر اینصورت این تیم به عنوان تیم دوم گروه دوم به مرحله پلی‌آف خواهد رفت و در صورت عبور از مرحله پلی‌آف و پیروزی مقابل تیم دوم گروه اول لیگ دو می‌توانند شاگردان قربانی سومین تیم صعود کننده به لیگ یک معرفی شوند.

دیدگاه‌ها