کد خبر : 1701706 | 22 مرداد 1399 ساعت 15:15 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال حضور جانشین عثمان دمبله در لیگ قهرمانان

مارتین برایثویت مهاجم دانمارکی بارسا که جانشین عثمان دمبله در این باشگاه شده بود، ممکن است وارد فهرست لیگ قهرمانان آبی اناری ها شود.

احتمال حضور جانشین عثمان دمبله در لیگ قهرمانان

به گزارش "ورزش سه"، مارتین برایثویت که قرار بود به عنوان میهمان همراه با کاروان بارسا راهی لیسبون شود، حالا ممکن است شانس بازی در این تورنمنت را نیز پیدا کند. 

برایثویت زمستان گذشته و پس از مصدومیت شدید عثمان دمبله از لگانس به خدمت گرفته شد. او خارج از پنجره نقل و انتقالات و با اجازه لالیگا جذب بارسلونا شد و البته عملکرد چندان درخشانی هم نداشت. برایثویت تنها یک گل برای بارسا به ثمر رساند و اغلب نیمکت نشین بود.

 

 

1518910

 

 

او در فهرست چمیپونزلیگ بارسا حاضر نبود و عملا نمی تواند برای این تیم در این رقابت ها به میدان برود ولی در روزهای اخیر همراه با دیگر بازیکنان تمرین کرده و به لیسبون نیز خواهد رفت. او تمام تست های کرونای یوفا را نیز پشت سر گذاشته است.

 

طبق ادعای آاس، یوفا به تمامی باشگاه های حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اجازه داده است که در صورت ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان شان به کووید19 و به این شرط که تعداد بازیکنان در دسترس به 13 نفر برسد، از بازیکنان جانشین استفاده کنند و به همین دلیل برایثویت در لیست انتظار بارسا قرار خواهد داشت. در بارسلونا البته بر این اعتقادند که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد و مشکلی برای بازیکنان فهرست لیگ قهرمانان تیم پیش نخواهد آمد.

 

جالب اینکه ساعتی پیش بارسلونا خبر از یک مورد مثبت کرونا در میان بازیکنانش داد. این مورد مثبت در میان 9 بازیکنی شناسایی شده که این رزوها جدا از بازیکنان اصلی تیم در کمپ باشگاه برای فصل بعد خود را آماده می کنند.

 

 

1518909

 

دیدگاه‌ها