کد خبر : 1701715 | 22 مرداد 1399 ساعت 16:45 | 20.8K بازدید | 4 دیدگاه

بدنساز سابق آلبی سلسته:

مسی باید کم هوش باشد که از بارسلونا جدا شود

فرناندو سینیورینی معتقد است لیونل مسی باید در براسا به فوتبالش خاتمه دهد.

مسی باید کم هوش باشد که از بارسلونا جدا شود

به گزارش "ورزش سه"، در یک سال اخیر شرایط باشگاه بارسلونا چندان باب میل لیونل مسی، ستاره 32 ساله و آرژانتینی نبوده و این بازیکن چندین بار علنا از اوضاع ابراز نارضایتی کرده است. هر بار نیز چنین اخباری منتشر می شود، رسانه ها از اینتر به عنوان یکی از مقاصد احتمالی لیونل مسی نام می برند و روز گذشته نشریه گاتزتا دلااسپورت حتی خبر از سرمایه گذاری جدید این ستاره محبوب در شهر میلان داد.

 

 

1518944

 

 

چندی قبل بود که خبر خرید یک خانه در این شهر از سوی پدر مسی منتشر شد و حالا گاتزتا مدعی شد خود لیونل مسی نیز اخیرا یک پنت هاوس مجلل در منطقه زیبای پورتو نواوا خریده تا اینگونه اخبار انتقال او به اینتر بیشتر شود. همچنین پدر مسی شهروندی ایتالیا را نیز گرفته و البته برخی معتقدند دلیل این کار نه تمایل مسی به انتقال به اینتر، بلکه اهداف اقتصادی بوده است.

 

 

1518905

 

 

در هر صورت شایعات انتقال احتمالی لیونل مسی به اینتر همچنان به گوش می رسد. فرناندو سینیورینی بدنساز سابق تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2010 در واکنش به این اخبار گفت:« مسی قطعا به اینتر نخواهد رفت چون او در بارسلونا بیش از اندازه راحت است و این منطقه امن را ترک نخواهد کرد. او مثل دیه گو مارادونا از چالش های جدید خوشش نمی آید و روحیه ماجراجویی او را هم ندارد. در آرژانتین هیچکس فکر نمی کند که مسی از بارسا جدا شود. او بسیار خانواده دوست است و همسر و فرزندانش در بارسلون بسیار راحتند.»

 

سینیورینی ادامه داد:« ترک بارسا و رفتن به اینتر یا هر باشگاه دیگری از سوی مسی آن هم در چنین شرایطی کار هوشمندانه ای نخواهد بود. مسی در مقطعی از فوتبالش از لحاظ سنی قرار دارد که بهتر است در بارسا به کار خود پایان دهد. معتقدم بارسا تیمش را برای فصل بعد تقویت خواهد کرد و مسی هم مشکلی برای ماندن نخواهد داشت.»

 

دیدگاه‌ها