کد خبر : 1701721 | 22 مرداد 1399 ساعت 17:21 | 35.6K بازدید | 1 دیدگاه

روبرتو هیلبرت:

نیمار 222 میلیون یورو؟ پس رونالدینیو چند؟

بازیکن سابق اشتوتگارت و تیم ملی آلمان رونالدینیو را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

نیمار 222 میلیون یورو؟ پس رونالدینیو چند؟

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو هیلبرت توانست با اشتوتگارت یک بار فاتح بوندسلیگا شود و در لیگ قهرمانان نیز دو بار برابر بارسلونا به میدان رفت و با نتایج 2-0 و 3-1 شکست خورد اما همان دو بازی برای او تجربیاتی گرانقیمت به همراه داشت. در آن تیم ژاوی، اینیستا، تیری آنری و مسی جوان هم حضور داشتند ولی هیلیبرت شیفته رونالدینیو شد.

 

 

1513205

 

 

هیلبرت معتقد است اگر برای جذب نیمار 222 میلیون یورو هزینه شده، در صورتی که رونالدینیو الان فوتبال بازی می کرد، بازیکنی بی قیمت بود.

نیمار سال 2017 با 222 میلیون یورو از بارسا راهی پی اس جی شد و هنوز گران قیمت ترین بازیکن فوتبال دنیاست.

هیلبرت به وبسایت گل گفت:« رونالدینیو بهترین بازیکنی است که برابرش به میدان رفته ام و برای من او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او سریع بود و قدرتمند بازی می کرد و همیشه هم شاد به نظر می رسید. بازی برابر بارسا دشوار بود و رونالدینیو کار را دشوارتر هم می کرد.

حتی متوقف کردن او با خطا هم سخت بود. سعی کردم به او ضربه بزنم ولی نمی شد. او و فرانک ریبری بهترین هایی هستند که در آلمان برابرشان قرار گرفته ام. بازیکنانی که با عشق و علاقه فوتبال بازی می کردند و در زمین نبودند تا فقط وظیفه ای که به آنها محول شده بود را انجام دهند. رونالدو، مسی، نیمار و امباپه هم در زمین اینچنین هستند.»

 

 

1518950

 

 

هیلبرت ادامه داد:« معتقدم رونالدینیو و نیز رونالدو برزیلی اگر الان بازی می کردند، گران ترین های دنیا بودند و در بازار قیمتی نمی شد برای شان تعیین کرد. اگر نیمار 222 میلیون یورو می ارزد، پس رونالدینیو و رونالدو اصلا قیمت ندارند و جذب شان غیرممکن بود.»

 

دیدگاه‌ها