کد خبر : 1701726 | 22 مرداد 1399 ساعت 17:40 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژوائو فلیکس:

خوشحالم رکورد آگوئرو در اتلتیکو را شکستم

ژوائو فلیکس جوان ترین گلزن اتلتیکو در لیگ قهرمانان است و یکی از امیدهای این باشگاه برای فتح چمپیونزلیگ 2020 محسوب می شود.

خوشحالم رکورد آگوئرو در اتلتیکو را شکستم

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلکس تابستان گذشته بود که با رقم هنگفت 126 میلیون یوورو از بنفیکا به اتلتیکو پیوست تا جانشین آنتوان گریزمان شود اما او در 27 بازی لالیگا تنها شش گل زد و یک پاس گل داد.

 بعد از عملکرد درخشان در ترکیب بنفیکا بود که چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب پدیده جوان این تیم یعنی ژائو فلیکس دوخته شد. با این حال اتلتیکو مادرید بود که گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و پدیده پرتغالی را به خدمت گرفت.

 

 

1518953

 

 

فلیکس 20 ساله که در 35 بازی‌اش در تمامی رقابت‌های امسال هشت گل زده و 3 پاس گل داده است، در گفت‌و‌گو با نشریه مارکا گفت:« اگر بتوانم همان کاری را انجام دهم که گریزمان در اتلتیکومادرید انجام داد و حتی از او بهتر کار کنم، راضی خواهم بود چون او در این باشگاه تاریخ‌سازی کرده است. عملکرد گریزمان در اتلتیکومادرید خیلی خوب بود. او زیر نظر سیمئونه کلی پیشرفت کرد و اگر همین اتفاق برای من هم رخ دهد، عالی می‌شود.»

 

طبق نظر برخی کارشناسان ماهیت هجومی بازی ژوائو فلیکس با سبک فوتبال و تفکرات تدافعی سیمئونه در تضاد است و به همین دلیل هم او در این فصل نتوانست پتانسیل واقعی‌اش را نشان دهد. با این حال سیمئونه معتقد است که فلیکس به محض اینکه با شرایط بازی در لالیگا خو بگیرد، کیفیت واقعی بازی‌‌اش را نشان خواهد داد.

 

 

1518952

 

 

فلیکس با تأیید گفته‌های سیمئونه گفت:« نظرها متفاوت است اما من اینجا هستم تا به سبکی که سیمئونه می‌خواهد فوتبال بازی کند و هر کاری که او بخواهد انجام می‌‌‌دهم. ببینیم چه می‌شود. من دارم خودم را به سبک فوتبال اسپانیا وفق می‌دهم. دارم بازی خودم را انجام می‌دهم. من همیشه با باشگاه در تعامل بوده‌ام و در فکر ارتقای سطح بازی‌ام هستم.»

 

 

1510631

 

 

یکی از موفقیت‌های فلیکس در اتلتیکو تبدیل شدن به جوان‌ترین گلزن تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان با شکستن رکورد سرخیو آگوئرو است. فلیکس در مورد سرخیو آگوئرو مهاجم سابق اتلتیکو و حال حاضر سیتی گفت:« آگوئرو بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما زمانی که او در اتلتیکومادرید بازی می‌کرد من 5 ساله بودم و به همین دلیل چیزی از زمان حضورش در این تیم یادم نمی‌آید. با این حال رکوردشکنی اتفاق خوبی است. تمام بازیکنان دوست دارند رکورد ثبت کنند و من هم خوشحالم که رکورد کسی مانند آگوئرو را شکستم.»

دیدگاه‌ها