کد خبر : 1701734 | 22 مرداد 1399 ساعت 17:53 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی ایکر و چند اتفاق مهم دیگر

هفته سرنوشت ساز اروپایی در انتظار فوتبال اسپانیا

در اینجا به اتفاقاتی طی چند روز گذشته در فوتبال اسپانیا رخ داده اشاره می کنیم.

هفته سرنوشت ساز اروپایی در انتظار فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، طی چند روز اخیر فوتبال اسپانیا شاهد فراز و نشیب های زیادی بوده و همچنین می توان از خداحافظی اسطوره فوتبال این کشور یعنی ایکر کاسیاس به عنوان مهم ترین اتفاق در این زمینه یاد کرد. از طرفی تیم‌های لالیگایی قرار است که در چند روز آینده در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا مصاف حریفان خود بروند. در اینجا قصد داریم به برخی از مهمترین اتفاقات اشاره کنیم.

 

 

دو تیم لالیگایی به لیسبون می روند
دو تیم لالیگایی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون به مصاف حریفان خود خواهند رفت. اتلتیکومادرید پیش از این دست به کار بزرگی زده بود و لیورپول را در مرحله قبلی شکست داده بود. همچنین بارسلونا نیز موفق شد در بازی برگشت 3-1 ناپولی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم پایانی بازی ها راه پیدا کند. بلوگرانا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و اتلتیکو مادرید نیز به مصاف لایپزیش می رود.

 

 

1518960

 

امید های سویا در لیگ اروپا هنوز زنده است
امیدهای سویا برای کسب ششمین قهرمانی اروپایی هنوز زنده است. آنها در مرحله یک هشتم نهایی موفق شدند رم را شکسته دهند و حالا در یک چهارم باید به مصاف تیم انگلیسی ولورهمپتون بروند. دیگر تیم اسپانیایی حاضر در لیگ اروپا یعنی ختافه در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اینتر حذف شده بود.

 

1518961

 

آلاوس از سرمربی جدید خود رونمایی کرد
سرمربی سابق تیم های خیرونا،سویا و اسپانیول به عنوان سرمربی جدید آلاوس انتخاب شد. پابلو ماچین قرارداد یک ساله با باشگاه باسکی امضا کرده و قرار است چالش های جالبی را در این تیم تجربه کند.

 

 

1518962

 

یک افسانه لالیگایی بازنشسته شد
ایکر کاسیاس در 39 سالگی دستکش های خود را آویزان کرده است. کاپیتان سابق اسپانیا در پایان فصل 2018/19 دچار حمله قلبی شد و نتوانست به فوتبال بازگردد. کاسیاس که از سن 9 سالگی راهی آکادمی رئال مادرید شده بود تا 34 سالگی در این تیم باقی ماند اما نهایتاً سال های پایانی فوتبال خود را در پورتو پرتغال پشت سر گذاشت.

 

1518959

 

 

قرارداد جدید مارتین مرکلانز
رئال سوسیداد با مارتین مرکلانز به توافق رسیده و پدیده آکادمی باشگاه تا سال 2025 در این تیم ماندگار خواهد بود. او فصل گذشته را در تیم به دسته پایین تر میراندس پشت سر گذاشت و حالا قرار است که به سوسداد بازگردد تا بتواند توانایی های خود را به اثبات برساند.

 

 

1518957

 

بارسلونا جذب گوستاوو مایا را کامل کرد
گوستاوو مایا مهاجم جوان و برزیلی با بارسلونا قرارداد امضا کرد و این باشگاه کاتالانی برای جذب او 4.5 میلیون یورو هزینه کرد. این ستاره جوان و تنها 19 ساله از سائوپائولو راهی بارسا می شود و آنقدر برای باشگاه کاتالانی ارزشمند است که برایش بند فسخ 300 میلیون یورویی قرار داده است.

 

1518958

 

تمدید قرارداد پدرو لئون با ایبار
ایبار با پدرو لئون به توافق رسید تا این بازیکن بتواند حضور خود را در این تیم ادامه دهد. لئون از زمان پیوستن به ایبار در سال 2016 یکی از ستاره های این تیم تبدیل شده و هواداران این تیم می‌تواند امیدوار باشند که تا پایان 2021 در تیم شان ماندگار شود.

 

 

تغییر مربی سه تیم سقوط کرده
تیم های اسپانیول، لگانس و مایورکا که در فصل 20-2019 عملکرد فاجعه باری از خود ارائه دادند و به دسته پایین‌تر فوتبال اسپانیا سقوط کردند، از سرمربیان جدید خود رونمایی کردند تا بتوانند با حضور پرقدرت در سگوندا دوباره به لالیگا صعود کنند.

 

 

برگزاری بازی پلی آف لالیگا
قرار است که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره دیدار پلی‌آف برگزار شود تا تیم سوم راه یافته به رقابت‌های لالیگا در فصل آینده مشخص گردد؛ مسابقه ای که به طور قطع حساسیت های بالایی برخوردار خواهد بود.

 


محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگاlaliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها