کد خبر : 1701739 | 22 مرداد 1399 ساعت 18:24 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

سعادتمند: یک ریال از پول فوتبال خرج کشتی نمی‌شود

وزنه‌برداری، تکواندو و کاراته هدف‌های بعدی استقلال

مدیرعامل استقلال از تیمداری این باشگاه در چند رشته المپیکی دیگر علاوه بر کشتی خبر داد.

وزنه‌برداری، تکواندو و کاراته هدف‌های بعدی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور احمد سعادتمند در راس باشگاه استقلال، این روزها شاهد ورود این باشگاه در سایر رشته های ورزشی به جز فوتبال هستیم. در همین راستا امروز احمد سعادتمند در فدراسیون کشتی حاضر شد و رسما از تیمداری استقلال در لیگ کشتی خبر داد.


مدیرعامل استقلال در این باره گفت: کشتی ورزش اول کشور است و طرفداران زیادی دارد. ما یک باشگاه فرهنگی ورزشی هستیم و باید در رشته های مختلفی تیمداری کند. کشتی ویترین افتخارات ورزش کشور است و قهرمانان بزرگی داشته است. البته استقلال قصد دارد در رشته های المپیکی دیگر مثل وزنه برداری، تکواندو، کاراته و حتی تیروکمان هم فعالیت داشته باشد و جلساتی هم با این فدراسیون ها برگزار کرده ایم.


وی در واکنش به انتقاداتی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال با وجود بدهی های زیاد چرا باید در رشته های غیرفوتبالی تیمداری کند، عنوان کرد: هزینه های تیم کشتی خارج از بودجه فعلی باشگاه است و ما با گرفتن اسپانسر مناسب وارد لیگ کشتی شدیم. ما قرارداد سه ساله ای با اسپانسر امضا کردیم که حضور استقلال در لیگ کشتی را تضمین می کند. وقتی اسپانسری می آید و آمادگی دارد که هزینه های تیم کشتی را بدهد، چرا از آن استفاده نکنیم. این اسپانسر که نمی آید بدهی های ما را بدهد. مطمئن باشید ریالی از بخش فوتبال هزینه کشتی نخواهد شد.


سعادتمند درباره اینکه اکثر کشتی‌گیران مطرح جذب تیم های دیگر شدند و استقلال برای بستن تیم مشکل خواهد داشت، گفت: استقلال همیشه استقلال است. اگرچه دیر آمدیم اما تصمیم داریم با یک تیم خوب در لیگ برتر شرکت کنیم.


وی در پایان در خصوص صادرنشدن مجوز برای برگزاری لیگ کشتی تا امروز گفت: در صورتی ستاد مقابله با کرونا مجوز را به فدراسیون و سازمان لیگ کشتی بدهد، ما هم تبعیت می کنیم. قطعا ستاد مقابله با کرونا همه جوانب را در نظر می گیرد.

دیدگاه‌ها