کد خبر : 1701745 | 22 مرداد 1399 ساعت 19:10 | 29.6K بازدید | 3 دیدگاه

دربی و آسیا شماره یک پرسپولیس را مشخص می‌کند!

بوژیدار رادوشوویچ که در دو بازی تشریفاتی پرسپولیس در لیگ برتر گل خورد، حالا باید خود را آماده چالشی حساس در نیمه نهایی جام حذفی و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کند.

دربی و آسیا شماره یک پرسپولیس را مشخص می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در سه بازی اخیر خود نتوانسته کلین شیت کند که این اتفاق برای خط دفاعی سرخ ها رکوردی کم سابقه به حساب می‌آید. پرسپولیسی ها در مجموع چهار فصل اخیر بهترین خط دفاعی لیگ برتر ایران بوده اند و همین موضوع سبب شده تا حتی دریافت یک گل در بازی های تشریفاتی لیگ برتر نیز برایشان نگران کننده به حساب بیاید.

 

رادوشوویچ که بهترین فصل خود در پرسپولیس را سپری می‌کند، در بازی با نساجی با شوت غیرقابل مهار روح الله باقری مواجه شد و نتوانست کاری کند اما بسیاری در همان بازی هم معتقد بودند که جایگیری این دروازه بان مانع از سیو این شوت بوده است. به هر حال رادو در دیدار با ذوب آهن نیز به شکلی عجیب در حالی که توپ روی سر وحید محمدزاده بود تعادل خود را از دست داد تا دروازه اش باز شود و پرسپولیس شکست بخورد.

اگرچه نمی‌توان از نقش دیگر عناصر دفاعی و بازیکنان در دریافت هرگل به سادگی عبور کرد اما به هر حال گل ها به نام دروازه‌بان ثبت می‌شوند و حالا بوژیدار نیز باوجود اقبال بسیار خوب هواداران نسبت به او، در موقعیت سختی قرار گرفته و باید در بازی های آینده توانایی هایش به عنوان گلر شماره یک را اثبات کند.

 

پرسپولیس در بازی های پیش رو دو دیدار تشریفاتی با گل گهر سیرجان و و سایپای تهران را خواهد داشت و سپس به استقبال حساس ترین بازی تابستانی خود خواهد رفت. بازی دربی مقابل استقلال در نیمه نهایی جام حذفی که ممکن است این تیم را به فینال این رقابت ها ببرد یا این که در صورت شکست باعث سرخوردگی هواداران پرسپولیس خواهد شد.

 

این نخستین دربی دروازه بان کروات پرسپولیس هم خواهد بود که چند هفته بعد با یک طلسم شکنی دیگر هم برای او همراه خواهد شد؛ یعنی بازی در لیگ قهرمانان آسیا که رادو در این چهار سال هرگز چنین تجربه ای را نداشت و این بار می‌تواند مقابل ستاره های بین المللی قرار بگیرد. این دو آزمون بدون ردید مهم ترین عامل در انتخاب گلر شماره یک پرسپولیس برای لیگ بیستم خواهند بود و اگر رادو نمایش قابل قبولی داشته باشد، فصل آینده دروازه بان اصلی سرخ ها می‌شود؛ هرچند که نمایش قابل قبول را نمی‌توان به عدم دریافت گل در تمام بازی ها معنا کرد.

دیدگاه‌ها