کد خبر : 1701761 | 22 مرداد 1399 ساعت 20:27 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی و بقا ماشین سازی مقابل مدعیان

سرمربی ماشین سازی امیدوار است طی دو دیدار باقیمانده، تابوی سقوط را از تیمش دور کند و فصل را با سرانجام خوبی به پایان برساند.

افاضلی و بقا ماشین سازی مقابل مدعیان

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی که در بازگشت دوباره به لیگ برتر روی نیمکت پارس جنوبی به نتایج خوبی دست یافته بود، در ادامه ترجیح داد راهی تبریز شود و هدایت ماشین سازی را برعهده گیرد. حضور در تبریز در اولین گام با یک برد شیرین برای تیمش همراه شد تا آنها بعد از 208 روز طعم برد را بچشند. این در حالی بود که ماشین سازی پیش از این طی 9 دیدار تنها موفق به کسب 2 امتیاز شده بود.

 

افاضلی اما بدشانس بود که بلافاصله بعد از این برد شیرین به دلیل بیماری ناچار به بستری شدن شد. دوری افاضلی از تیمش موجب شد تا آنها طی دو دیدار بعدی خود بدون سرمربی، با دو شکست کار را به پایان برساند. این در حالی بود که طبق آمار اما ماشین سازی در هر دو دیدار مقابل گل گهر و سایپا از نظر دستیابی به موقعیت و مالکیت توپ شرایط برتری داشت اما نتوانست از آن به خوبی سود ببرد.

سرمربی ماشین سازی در بازگشت به نیمکت این تیم در جدال حساس مقابل پارس جنوبی به عنوان تیم سابق خود، توانست بار دیگر نمایش برتری نسبت به حریف از تیم خود شاهد باشد. ماحصل آن پیروزی تا ثانیه‌های پایانی بازی بود اما در ادامه یک بدشانسی بزرگ و پنالتی عجیبی که تیمش در ثانیه‌های پایانی داد، آنها را از پیروزی شیرین دیگری محروم کرد.

 

ماشین سازی اکنون در شرایطی که بعد از 9 دیدار اخیر خود پیش از افاضلی موفق به کسب 2 امتیاز شده بود، طی 4 دیداری که هدایت آنها برعهده این سرمربی قرار گرفته بود 4 امتیاز کسب کرده است تا روند مثبتی را در پیش داشته باشد. با این حال تیم او برای فرار از منطقه سقوط نیاز به حداکثر 3 امتیاز خواهد داشت. سه امتیاز از دو جدال سخت مقابل تراکتور و نفت در تبریز. باید دید افاضلی قادر خواهد بود تیمش را به امتیاز لازم برای بقا نزدیک سازد یا سرنوشت برای او به شکلی دیگر رقم خواهد خورد. او البته توانسته با تغییر استراتژی تیمش و بهتر کردن آمار فعلا رضایت مدیران تیم را جلب کند و نیاز به دستیابی امتیاز برای رسیدن به هدف نهایی خود در این تیم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها