کد خبر : 1701774 | 22 مرداد 1399 ساعت 21:16 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

اسطوره یونایتد و تشبیه یورگن کلوپ به فرگوسن

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد در برخی موارد یورگن کلوپ را شبیه به سر الکس فرگوسن می‌داند.

اسطوره یونایتد و تشبیه یورگن کلوپ به فرگوسن

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2015 بود که یورگن کلوپ بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق العاده با دورتموند، لیگ برتر انگلیس و باشگاه لیورپول را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد. مرد آلمانی پس از ورود به آنفیلد تحول بزرگی در لیورپول رقم زد و طی یکی دو فصل گذشته آنها جام‌های زیادی از جمله قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ برتر انگلیس را بالای سر برده اند.

 

 

1515139

 

 

اسطوره باشگاه منچستریونایتد یعنی پل اسکولز اما حالا در مصاحبه ای تمجید ویژه ای از سرمربی تیم رقیب یعنی یورگن کلوپ انجام داده و به نوعی این آلمانی را با سرالکس فرگوسن مقایسه کرده است؛ کسی که بهترین دوران تاریخ باشگاه منچستر یونایتد با او رقم خورد و بسیاری از وی به عنوان بهترین سرمربی تاریخ یاد می کنند.

 

پل اسکولز در این باره گفت: " شخصیت کلوپ به شکلی است که شما دوست دارید تمام توان تان را برایش به کار بگیرید و در واقع عاشق بازی کردن برای او هستید. درست مثل سر الکس فرگوسن که بهترین سرمربی برای ما به حساب می‌آمد و حتی حاضر بودیم که پای مان نیز برای او بشکند. تمام توان مان را برای فرگوسن به کار می گرفتیم. رخ دادن چنین اتفاقی و گرفتن بهترین عملکرد از همه بازیکنان یک مزیت بزرگ به حساب می آید و همین موضوع باعث شده که از آنها به عنوان بهترین ها یاد شود."

 

 

1468136

دیدگاه‌ها