کد خبر : 1701777 | 22 مرداد 1399 ساعت 21:59 | 41.3K بازدید | 1 دیدگاه

راه گلزنی برابر او را بلد هستم؛

خط و نشان ستاره بارسلونا برای مانوئل نویر!

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا مدعی شد این تیم مقابل بایرن مونیخ شانس صعود دارد.

خط و نشان ستاره بارسلونا برای مانوئل نویر!

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، گلزن باتجربه بارسلونا در گذشته سابقه درخشش برابر مانوئل نویر و باز کردن دروازه او در لباس اتلتیکومادرید و تیم ملی فرانسه را در کارنامه دارد. این ستاره فرانسوی ضمن تمجید از بایرن مونیخ مدعی شد بازی کردن بدون حضور تماشاگران برای آنها عجیب ترین مسئله است.

 

آنتوان گریزمان گفت: "من فکر می کنم ما واقعا قصد داریم به مرحله بعدی برسیم. از نظر تاکتیکی بسیار خوب کار کرده ایم، شرایط بسیار دشوار خواهد بود اما ما باید با تمام توان برای صعود مرحله نیمه نهایی تلاش کنیم.

 

1515913

 

از نظر فیزیکی به دلیل گرما و فشردگی مسابقات، شرایط کمی خسته کننده می شود، اما عجیب ترین موضوع برای ما این است که بدون هوادار خود بازی کنیم. در شرایطی که ورزشگاه خالی است، اما من پیام های هواداران در شبکه های اجتماعی را می بینم و این می تواند در لحظات دشوار به ما کمک کند.

 

سه بازی دیگر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است. این کار دشواری خواهد بود، اما ما ابزارهای لازم برای برنده شدن در بازی های پیش رو را داریم. اولین بازی روز جمعه است که مشکل خواهد بود، اما با تلاش و کیفیتی که داریم می توانیم مقابل بایرن مونیخ پیروز شویم. مهمترین موضوع خودمان هستیم، اگرچه بایرن با اعتماد به نفس و بسیار خوب بازی می کند و یک مهاجم باکیفیت در اختیار دارد، اما ما نیز مهره هایی برای ضربه زدن به حریف در ترکیب داریم. امیدوارم یک بار دیگر دروازه مانوئل نویر را باز کنم و گلزنی در مقابل او را بلد هستم.

 

ما بازی مقابل ناپولی را خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه اول سه بار موفق به گلزنی شدیم. آنها با یک پنالتی گل اول را ثمر رساندند، اما در نیمه دوم ما کنترل بازی را در دست گرفتیم."

دیدگاه‌ها