کد خبر : 1701780 | 22 مرداد 1399 ساعت 21:58 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول برای جذب ستاره اسپانیایی رقیب پیدا کرد

بیلد مدعی شد منچسترسیتی به جذب تیاگو آلکانترا علاقه نشان داده است.

لیورپول برای جذب ستاره اسپانیایی رقیب پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های اخیر بحث درباره جدایی تیاگو آلکانترا از بایرن مونیخ و پیوستن این بازیکن لیورپول بسیار داغ دنبال شده است. در واقع به نظر می‌رسد که این هافبک اسپانیایی دیگر هیچ علاقه ای به حضور در جمع باواریایی ها ندارد و به دنبال تجربه کردن یک چالش جدید است.

 

روز گذشته اما مدیر باشگاه بایرن مونیخ یعنی کارل هاینس رومنیگه نیز تایید کرد که در صورت دریافت پیشنهادات خوب با جدایی تیاگو موافقت خواهند کرد. او در این باره گفت: " در مورد تیاگو، مشخص است که او به ما اعلام کرده که قصد دارد یک چالش جدید را تجربه کند. اگر باشگاهی به این انتقال ابراز تمایل نشان دهد و بخواهد هزینه جذب این بازیکن را به شکل عادلانه پرداخت کند، قطعاً ما به آن فکر خواهیم کرد."

 

 

1515573

 

 

حالا و در همین رابطه بیلد از یک مشتری جدید برای تیاگو آلکانترا رونمایی کرده است. بر اساس ادعای این منبع باشگاه منچسترسیتی به جذب هافبک اسپانیایی علاقه نشان داده و پپ گواردیولا به دنبال این است تا یکبار دیگر با هافبک مورد علاقه اش کار کند. از طرفی جدایی داوید سیلوا در پایان فصل نیز می تواند به شایعات درباره حضور تیاگو در منچسترسیتی دامن بزند.

دیدگاه‌ها