کد خبر : 1701784 | 22 مرداد 1399 ساعت 22:40 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

شیمبا بهترین بازیکن خارجی ادوار لیگ است؛

آذری: هیچ فشاری برای کسب سهمیه وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه فولاد می‌گوید فشاری روی این تیم برای گرفتن سهمیه آسیایی نیست.

آذری: هیچ فشاری برای کسب سهمیه وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری درباره تساوی تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل سایپا و از دست رفتن پنالتی فولاد در این بازی به مهر گفت: شب گذشته تیم ما یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت ولی گاهی در فوتبال اتفاقی که دلخواه شما است، رخ نمی‌دهد. چیزی که باعث شده تمرکز بازیکنان ما پایین بیاید، خستگی و فشار بین دو مسابقه است. می‌توانم بگویم لوسیانو پریرا بهترین بازیکن خارجی ادوار لیگ ایران است ولی الان ۳۷-۳۶ ساله است و فشردگی مسابقات از نظر بدنی خسته‌کننده می‌شود.

 

او ادامه داد: فشار نزدیک بودن بازی‌ها موجب شد تا بازیکنان فولاد در ضربات نهایی دقت لازم را نداشته باشند البته باید اعتراف کرد که دروازه‌بان تیم سایپا هم یک شب استثنایی داشت. بازیکنان فولاد بعد از عبور از دفاع چند لایه سایپا، به سد دروازه‌بان این تیم می‌خوردند. اغراق نیست اگر بگویم دروازه‌بان سایپا بهترین شب دوران ورزشی خود را با گرفتن یک پنالتی و چند موقعیت تک به تک پشت سر گذاشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ضمن حمایت از بازیکنان و کادر فنی این تیم تصریح کرد: باید بگویم بهترین کادر و بازیکنان دنیا را دارم. این تیم برای من شامل بهترین بازیکنان و مربیان دنیا است. آنها یک فصل در گرمای شدید اهواز و رطوبت بالای این شهر تمرین کردند و مسابقه دادند. دست تک‌تک آنها را می‌بوسم. بازیکنان و کادر فولاد تا الان هم کار بزرگی انجام داده‌اند.

 

آذری تأکید کرد: در بدو ورودم به باشگاه فولاد گفتم که این باشگاه بسیار مستعد است و با یک برنامه سه ساله می‌توان به موفقیت رسید ولی ما در عرض یک سال تقریباً مقداری از راه موفقیت را طی کردیم که حاصل تلاش بیش از حد بازیکنان و جواد نکونام بود. علاوه بر این، نباید از حمایت بی‌نظیر آقای علی محمدی رئیس کارخانه و هواداران تیم چشم‌پوشی کرد. این عوامل باعث شد فولاد سریع‌تر مسیر پیشرفت را طی کند و «سری در میان سرها» دربیاورد؛ درحالی‌که نه از نظر نیروی انسانی و نه از نظر مالی با رقیبانش قابل مقایسه نبود. تفاوت فولاد با سایر تیم‌ها، جان‌سختی جواد نکونام و تلاش بیش از حد بازیکنان بود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از تلاش بازیکنانم در دیدار مقابل سایپا راضی هستم. نباید ارزش تیم سایپا را هم نادیده گرفت. این تیم یکبار توپ را به تیرک دروازه ما زد و حتی در دقیقه ۹۶ یک موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد. به حبیب کاشانی مدیرعامل و ابراهیم صادقی سرمربی سایپا هم خسته‌نباشید می‌گویم. امیدوارم در دو بازی باقی‌مانده تمام توان خود را به کار ببریم و در جدول پیشرفت کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان یادآور شد: هیچ فشاری برای کسب سهمیه آسیایی روی تیم فولاد وجود ندارد. برای ما مهم است تا جایی که می‌توانیم پیشرفت کنیم. این را به بازیکنان تیم هم گفته‌ام. دو بازی حساس با تراکتور و پارس‌جنوبی داریم و کارمان سخت است اما ضمن احترام به تمام حریفان، از هیچ تیمی نمی‌ترسیم. تنها حریف ما تغییر نگرش بازیکنان جوان است. آنها باید متوجه شوند که فوتبال فراتر از یک بازی است و با تمرکز بیشتری به میدان بروند.

 

دیدگاه‌ها