کد خبر : 1701785 | 22 مرداد 1399 ساعت 22:42 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرسن ونگر و رد پیشنهاد هدایت بارسلونا

آرسن ونگر، سرمربی پرافتخار و بزرگ فرانسوی پیشنهاد بارسلونا برای هدایت این تیم را رد کرده است.

آرسن ونگر و رد پیشنهاد هدایت بارسلونا


به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کیکه ستین در لالیگا باعث شد اخبار زیادی در مورد احتمال برکناری این سرمربی اسپانیایی منتشر شود و نام های زیادی در مطبوعات به عنوان سرمربی جدید بارسلونا مطرح شدند، اما در نهایت مدیران بارسلونا تصمیم گرفتند حداقل تا پایان لیگ قهرمانان به همکاری با کیکه ستین ادامه دهند.

 

1518988

 

نشریات فرانسوی از جمله LE10SPORT مدعی شدند باشگاه بارسلونا با آرسن ونگر برای هدایت این تیم تماس گرفته است، اما سرمربی فرانسوی این پیشنهاد را رد کرده است. به نظر می رسد روشن نبودن پروژه فعلی بارسلونا و عدم اطمینان آرسن ونگر از آینده دلیل اصلی این تصمیم از سوی او بوده است. ونگر از زمانی که در سال 2018 آرسنال را ترک کرد، هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته و به میادین بازنگشته است. ونگر در حال حاضر برای انجام پروژه ای با فیفا همکاری می کند.

 

به جز آرسن ونگر نام سرمربی های دیگری از جمله ژاوی و مائوریتسیو پوچتینو نیز به عنوان نامزدهای احراز پست سرمربیگری بارسلونا منتشر شده بود. البته بعید به نظر می رسد کیکه ستین فصل بعد نیز روی نیمکت بارسلونا حضور داشته باشد و شاید دوباره چندی دیگر بحث حضور آرسن ونگر در رختکن بلوگرانا مطرح شود.

دیدگاه‌ها