کد خبر : 1701790 | 22 مرداد 1399 ساعت 23:00 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: برتری برابر لیورپول راهگشای ما نیست

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید مدعی شد تمام فکزرش معطوف به دیدار مقابل لایپزیش خواهد بود.

سیمئونه: برتری برابر لیورپول راهگشای ما نیست

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند فرمت جدید لیگ قهرمانان بهترین فرصت را برای دیگو سیمئونه و اتلتیکومادرید مهیا ساخته تا بعد از دو ناکامی در فینال در طول سالهای اخیر، امسال عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کنند. روخی بلانکوس فردا شب در دیداری دشوار به مصاف لاپیزیش خواهد رفت و دیگو سیمئونه در نشست خبری پیش از این دیدار پاسخگوی سالات شده است.

 

1507288

 

دیگو سیمئونه گفت: "بازی در مقابل این رقیب با سرمربی بزرگش مهم خواهد بود. بازیکنان لایپزیش مدام تغییر جهت می دهند و این تیم حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب می دهد. کارنامه لایپزیش بیانگر کیفیت این تیم است و به همین دلیل من برای آنها احترام زیادی قائلم. من به هیچ چیزی که باعث شود ذهنم مشغول بازی فردا شب نباشد فکر نمی کنم، آتچه دیگران می گویند اهمیتی ندارد و تنها رقیب بزرگ و سرمربی لایپزیش ذهن من را مشغول کرده است.

 

برتری مقابل لیورپول نمی تواند راهگشای ما باشد، زیرا از زمان برگزاری آن دیدار مقطع زیادی سپری شده و شور و روحیه تیمی دستخوش تغییر شده است. بازیکنان فردا در شرایط خوبی قرار خواهند داشت و من از نظر روانی از بهترین روش برای مهیا کردن آنها استفاده کرده ام.

 

کرونای شیمه ورسالیو و آنخل کوره آ؟ امیدوارم اگر در لیگ قهرمانان موفق به صعود به دور بعد شدیم این دو بازیکن را در ادامه مسابقات در اختیار داشته باشیم. هر گاه لازم باشد قلب و حس این دو بازیکن کنار ما خواهد بود."

دیدگاه‌ها