کد خبر : 1701798 | 22 مرداد 1399 ساعت 23:59 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

رسول پناه: پرونده برانکو هیچ تهدیدی برای باشگاه ندارد

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس بار دیگر مدعی شد خطری از سوی پرونده برانکو این باشگاه را تهدید نمی‌کند.

رسول پناه: پرونده برانکو هیچ تهدیدی برای باشگاه ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که شایعات فراوانی پیرامون پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش از باشگاه پرسپولیس و آرای صادره از سوی فیفا و جریمه‌های احتمالی برای سرخپوشان مطرح است، مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با برنامه ورزشگاه شبکه پنج سیما این خبر را تکذیب کرد.

 

وی در این‌باره گفت: نگرانی‌های هواداران پرسپولیس را کاملا درک می‌کنیم و می‌خواهم از همین‌جا به آن‌ها بگویم در پرونده آقای برانکو و دستیاران ایشان با توجه به اقدامات صورت گرفته و در دست انجام هیچ تهدید انضباطی، در محدوده جرایمی چون محرومیت، بسته شدن پنجره و کسر امتیاز، پرسپولیس را تهدید نمی‌کند. نامه اخیر فیفا نیز موید این نکته بود که آن‌چه پیش از این اعلام شد، درست بود.

رسول پناه همچنین توضیح داد: پیش از این با توجه به هجمه‌ای که وجود داشت، تاکید کرده بودیم که طبق آیین نامه انضباطی هر اقدامی هم صورت بگیرد، مهلت یک ماهه‌ای داده خواهد شد و ما برای تسویه بدهی و اجرای کامل رای فیفا برنامه‌ریزی کرده‌ایم. نامه اخیر فیفا بر آن چه گفتیم صحه گذاشت. انتظار جریمه را هم داشتیم. البته تمام تلاش خود را برای عدم مواجه با آن انجام دادیم.

 

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد بازیکنان و بویژه بشار رسن گفت: تلاش‌هایی در حال انجام است تا تمدیدها صورت پذیرد؛ با بشار رسن هم قطعا تمدید خواهیم کرد و بخشی از مطالبات این بازیکن هم طی روزهای اخیر پرداخت شده است.

دیدگاه‌ها