کد خبر : 1701812 | 23 مرداد 1399 ساعت 03:12 | 46.1K بازدید | 2 دیدگاه

به نظر رسید بازی را برده‌ایم اما...

گاسپرینی: ما به شوک امباپه باختیم!

گاسپرینی می‌گوید که در لیگ قهرمانان اروپا جزییات کوچک نتیجه را مشخص می‌کنند و اتالانتا نیز به همین جزییات بازی را باخت.

گاسپرینی: ما به شوک امباپه باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، جان پیرو گاسپرینی سرمربی تیم آتلانتا درباره دیدار با پی اس جی و حذف تلخ تیمش گفت: یک ناامیدی بزرگ و پشیمانی بزرگ برایمان به جا مانده. به نظر می‌رسید می‌توانیم کارمان را انجام دهیم و این می‌تواند گام بزرگی برایمان باشد. از این لیگ قهرمانان یک پیشرفت و بازی جلوی بزرگان اروپا به جا می‌ماند، فقط میتوانم از بازیکنان تشکر کنم. اصلا به نظر می‌رسید چیزی که میخواهیم عملی می‌شود اما وقتی جلوی بازیکنان بزرگ دنیا در این سطح از تکنیک و آمادگی بازی می‌کنی یک مقدار سخت می‌شود و شوکی که امباپه به بازی وارد کرد هم تعیین کننده بود.

 

1406371

 

گاسپرینی با اشاره به این دیدار عنوان کرد: ما تمام کاری که می‌خواستیم انجام دهیم را کردیم تا نفر به نفر با منچسترسیتی مقابله کنیم اما بیش از این خیلی سخت بود. مشکلی که داشتیم این بود که ایلیشیچ را باید با بازیکنانی مثل پاسالیچ و مالینووسکی جایگزین می‌کردیم. لیگ قهرمانان یک رقابت خاص است و رقابتی است که جزئیات ریز خیلی تاثیرگذارند و دقیقا همین جزییات نتیجه را تعیین می‌کنند و بالانس را به هم می‌زنند.

 

او در پایان راجع به هواداران آتلانتا گفت: جاهایی که ما قوی و آماده بودیم مثل چند ضدحمله که داشتیم میتوانستیم قوی تر کار کنیم. بیرون استادیوم طرفداران زیادی از اتالانتا و مردم برگامو هستند، آن ها همچنان باید جشن بگیرند چون عضوی از تیمی هستند که دیدید؛ تیمی که تمام وجود و علاقه اش را برای طرفداران گذاشت. سال بعد بازی ها را بهتر شروع خواهیم کرد، یعنی شاید در بازی بهتر کار کنیم اما در نتیجه، باید بگویم یک مقدار پیچیده است. شاید هم بتوانیم از اسکودتو حرف بزنیم.

دیدگاه‌ها