کد خبر : 1701824 | 23 مرداد 1399 ساعت 03:39 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک گام تا فینال 

پاریس در انتظار اتلتیکو یا لایپزیش؟ (عکس)

با پایان یافتن اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از چهره اولین تیم صعود کننده به جمع چهار تیم برتر رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه" هر چند شیوع کرونا باعث شده تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برگزاری مسابقات فشرده شود و در چهار شب متوالی پرونده مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به صورت متمرکز و به میزبانی کشور پرتغال بسته شود، اما همچنان سطح کیفی مسابقات در اوج است. در شب اول رقابت‌های این مرحله، پاریسی‌ها که خود را تا دقیقه 90 بار دیگر حذف شده می‌دیدند با ثبت یک کامبک تماشایی به ماجراجویی شگفتی ساز شاگردان گاسپرینی در تیم آتالانتا پایان دادند و مانع از صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی شدند.

 

صعود امشب شاگردان توخل، اولین صعود پاریس سن ژرمن به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا بود؛ آن‌ها که هفته آینده باید در این مرحله به میدان بروند، باید 24 ساعت منتظر بمانند تا از دوئل حساس اتلتیکو مادرید و لایپزیش رقیب‌شان در مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

 

آن‌ها امیدوارند تا با عبور از مرحله نیمه نهایی و رویارویی با یکی از دو تیم اتلتیکو مادرید و لایپزیش خود را یک گام دیگر به تاریخ‌‌سازی و طلسم شکنی‌شان نزدیک‌تر کنند.

 

1519055

دیدگاه‌ها