کد خبر : 1701829 | 23 مرداد 1399 ساعت 09:22 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه: کادر پزشکی معجزه کردند که به بازی رسیدم

کیلیان امباپه ستاره PSG از تلاش کادر پزشکی باشگاه برای رساندن او به دیدار دیشب تیمش مقابل آتالانتا ستایش کرد و آن را چیزی شبیه به معجزه دانست.

امباپه: کادر پزشکی معجزه کردند که به بازی رسیدم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه ستاره جوان پاری سن ژرمن که دیشب در جریان پیروزی دراماتیک PSG مقابل آتالانتا سازنده گل پیروزی بخش دیرهنگام پاریسی ها بود و در این پیروزی نقش مهمی داشت در پایان بازی به ستایش از کادر پزشکی پاری سن ژرمن پرداخت و گفت اینکه آنها توانسته اند او را در مدتی بسیار کوتاه به بازی برسانند شبیه معجزه است و کمتر کسی باور می کرد او بتواند در این بازی حضور داشته باشد.

 

1519024

 

این صحبتهای امباپه در حالی مطرح می شود که دو هفته پیش توماس توخل سرمربی PSG که یکی از بازیکنان کلیدی خود را مصدوم می دید با نگرانی درباره او گفت که بازگشت او از این مصدومیت و حضور در لیگ قهرمانان چیزی شبیه به معجزه خواهد بود. امباپه در بازی دیشب ابتدا روی نیمکت نشسته بود ولی در نیم ساعت آخر به میدان رفت و نقش مهمی در پیروزی دراماتیک تیمش بازی کرد.

 

امباپه در پایان بازی گفت: " با من درباره درد صحبت نکنید. از کادر پزشکی باشگاه واقعاً سپاسگزارم که کاری کردند بتوانم خیلی زود روی پاهایم بایستم. هیچکس باور نمی کرد و انتظارش را نداشت".

 

ستاره جوان پاری سن ژرمن در ادامه گفت: " این پیروزی را به کل تیم تبریک می گویم. ما می خواهیم امسال این جام را فتح کنیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها