کد خبر : 1701847 | 23 مرداد 1399 ساعت 11:21 | 25.9K بازدید | 3 دیدگاه

توضیحت سروش درخصوص هشتگ جنجالی؛

رفیعی: منظور من گذشته مثبت سپاهان بوده است

هافبک تیم فوتبال سپاهان معتقد است منظور از عبارت گذشته در هشتگ " گذشته خود را فراموش نکنیم " گذشته مثبت تیم فوتبال سپاهان بوده است.

رفیعی: منظور من گذشته مثبت سپاهان بوده است

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال سپاهان پستی را در جهت عذر خواهی و همچنین تشکر از هواداران سپاهان منتشر کرد که در انتهای آن از هشتگ " گذشته خود را فراموش نکنیم " استفاده کرد که همین موضوع باعث ایجاد ناراحتی و حاشیه‌های زیادی نزد طرفداران سپاهان شد.


 از همین رو وی با انتشار ویدیویی نسبت به سوءتفاهم ایجادشده واکنش نشان داد و گفت: « من دیروز پستی را در صفحه شخصی خودم گذاشتم و قبل از اینکه بخواهم توضیحی درباره آن بدهم باید بگویم از نیم‌فصل دوم که در تیم فوتبال سپاهان حضور پیدا کردم، آن‌قدر مردم اصفهان و هواداران به من محبت داشتند و همه‌چیز خوب بوده حتی در شرایطی که خوب نتیجه نگرفتیم، مخصوصاً بازی با استقلال که از جام حذفی نیز حذف شدیم تصمیم گرفتم پستی بگذارم و مطالبی را در آن توضیح دهم که متأسفانه باعث سوءتفاهم شد و به‌طور درستی از آن برداشت‌نشده است. البته هشتگ گذشته‌مان را فراموش نکنیم را به اصرار یکی از مسئولان باشگاه به خاطر سو تفاهم‌ها برداشتم ولی درواقع نظرم ‌این ‌بود که فقط یک مسائلی را برسانم.»

 

رفیعی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: «هم تشکر کردم از هواداران سپاهان و هم گفتم که همیشه پشت ما بودند. خیلی مثبت گفتم که تمام توان و تلاشمان را برای ادامه راهمان می‌گذاریم. وقتی شما تشکر می‌کنید و بابت عدم نتیجه‌گیری عذرخواهی می‌کنید قطعاً در آن شرایط من نمی‌آیم که با یک هشتگ تیمم و خودم و هواداران را زیر سؤال ببرم. هشتگی که گذاشتم این بود؛ گذشته‌مان را فراموش نکنیم اما متأسفانه همه جنبه منفی آن را دیدند.»

 

 

1512076

 


رفیعی در ادامه افزود: «خیلی خوب همه مردم ایران می‌دانند که مگر همین چند سال پیش سپاهان در جام حذفی و در ورزشگاه آزادی استقلال را حذف نکرد؟ چند روز پیش استقلال ما را برد و من هم به آن‌ها و هوادارانشان تبریک گفتم. همین سپاهان قهرمان جام حذفی و لیگ بوده، نمی‌دانم چرا آن هشتگ منفی نگاه شده، این هم گذشته مثبت بوده است. ضمن اینکه قبلاً در صحبت‌هایم اعلام کردم که برای بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم چنین اتفاقاتی می‌افتد.»

 

هافبک تیم فوتبال سپاهان در ادامه همچنین عنوان کرد: «متأسفانه احساس می‌کنم تعدادی از دوستان نمی‌خواستند به این قضیه مثبت فکر کنند و این صحبت‌ها را مطرح و این جو را به وجود آوردند. خیلی از هواداران سپاهان هم خیلی خوب و مثبت نظرشان را گفتند که سپاهان تیم بزرگی بوده، همه این را می‌دانند. در ادامه هم ان شاالله کارمان را با موفقیت انجام می‌‌دهیم. نباید سو تفاهم شود. مطمئناً، خودم و تیمم و هواداران را با چنین صحبت‌هایی زیر سؤال نمی‌برم. امیدوارم در همه جای زندگی‌ای‌مان قشنگ‌تر و مثبت‌تر به قضایا فکر کنیم و زود قضاوت نکنیم.»

دیدگاه‌ها