کد خبر : 1701848 | 23 مرداد 1399 ساعت 11:25 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

قطبی به دنبال توقف هالک، اسکار و آرناتوویچ! (عکس)

افشین قطبی که فصل گذشته تیمش را به سوپرلیگ چین آورد، حالا در بالاترین سطح فوتبال این کشور به دنبال رقم زدن معجزه است.

به گزارش ورزش سه، شیجیاژوانگ تنها تیم چینی است که از مربی ایرانی روی نیمکت خود بهره می‌برد؛ کسی که آن ها را به سوپرلیگ بازگرداند و حالا شروع خوبی را در لیگ این کشور رقم زده و امیدوار به خلق نتایج درخشان در هفته های آینده است.

 

 

1519085

 

 

شاگردان قطبی هفته گذشته موفق شدند تیم تیانجین تدا را با نتیجه ۳-۰ شکست دهند و به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ چین بپیوندند. اهمیت حضور در بالای جدول به این خاطر است که در پایان هفته چهاردهم، همین چار تیم برای برگزاری پلی آف قهرمانی و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به رقابت خواهند پرداخت و حالا تیم شیجیاژوانگ هم فرصت حضور در بین بزرگان فوتبال چین را دارد.

 

نکته جالب در نمایش های تیم شیجیاژوانگ درخشش موریکی است که فصل گذشته هم عامل صعود شیجیا به سوپرلیگ شد و حالا زیر نظر قطبی فرم خوب خود را حفظ کرده است. تیم آبی پوش لیگ چین در هر بازی موقعیت های دو رقمی را ایجاد می‌کند اما کم دقتی و بی تجربگی سبب شد تا در بازی با ووهان زال نتوانند به پیروزی برسند.

 

 

1519084

 

این هفته شیجیاژوانگ سخت ترین بازی فصل خود را در مقابل شانگهای SIPG برگزار خواهد کرد. تیمی که هالک، ارناتوویچ، ریکاردو لوپس، اسکار و... را در ترکیب خود دارد و شانس اول قهرمانی در لیگ چین به حساب می‌آید و اگر شاگردان افشین قطبی بعد از این بازی هم در رتبه چهارم باشند، شایستگی خود برای صعود به پلی آف را نمایان خواهند کرد، هرچند که در لیگ چین کمتر کسی انتظار این را دارد که این تازه صعود کرده شیجیاژوانگ به پلی آف قهرمانی و سهمیه راه یابد.

 

 

1519086

دیدگاه‌ها