کد خبر : 1701850 | 23 مرداد 1399 ساعت 11:30 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی کاپیتان سابق لیورپول با چمبرلین (عکس)

دژان لوورن بازیکن سابق لیورپول که اخیراً به زنیت پیوسته با شوخی کردن با الکس اوکسلید چمبرلین نشان داد که هنوز با هم تیمی‌های سابقه اش رابطه نزدیکی دارد.

شوخی کاپیتان سابق لیورپول با چمبرلین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الکس اوکسلید چمبرلین ستاره لیورپول که این روزها در تعطیلات به سر می‌برد تصاویری از تفریح خود با دستگاه فلای‌بورد منتشر کرد و دژان لوورن هم تیمی سابق او فرصت را برای شوخی کردن با چمبرلین غنیمت شمرد تا نشان دهد با وجود ترک لیورپول همچنان رابطه نزدیکی با هم تیمی‌های سابقش دارد.

 

1519090

 

اوکسلید چمبرلین که تعطیلات خود را در اسپانیا سپری می‌کند تصاویری از خود سوار بر دستگاه فلای بورد منتشر کرد. درحالیکه هواداران لیورپول و چمبرلین مشغول تعریف و تمجید از او بودند لوورن با یک پاسخ به پست چمبرلین‌، با او شوخی‌ای کرد که مورد توجه قرار گرفته.

 

 

 

دژان لوورن کاپیتان سابق لیورپول که اخیراً با قراردادی 11 میلیون پوندی راهی زنیت سنت پترزبورگ شده زیر پست چمبرلین نوشت: " تعجب می کنم چطور توانستی تعادل خودت رو حفظ کنی".

 

1519092

 

اوکسلید چمبرلین که در مقابل نزدیک به پنج میلیون دنبال کننده خود در این شبکه اجتماعی طعنه سنگینی دریافت کرده بود در مقابل لوورن دست به ضد حمله زده و نوشت: " این حرف از طرف تو که استاد اسکیت روی یخی خیلی جالبه".

 

1519088

 

دیدگاه‌ها