کد خبر : 1701863 | 23 مرداد 1399 ساعت 12:45 | 50.5K بازدید | 3 دیدگاه

آرش افشین: فولاد سهمیه بگیرد، استقلال قهرمان شود

مهاجم سابق تیم‌ملی با تمجید از عملکرد تیم فولاد می‌گوید که فولاد با حفظ تمرکز می‌تواند در دیدارهای آتی موفق باشد و سهمیه را مال خود کند.

آرش افشین: فولاد سهمیه بگیرد، استقلال قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، آرش افشین ستاره سابق تیم ملی ایران و تیم‌های فولاد، استقلال و سپاهان درباره وضعیت فولادخوزستان گفت: شاید کمتر کسی فکرش را نمی‌کرد که فولاد تا اینجا بتواند اینگونه نتیجه بگیرد، با توجه به پتانسیل تیمی که فولاد دارد به نظر من جواد نکونام و بازیکنانش تا اینجا عالی عمل کرده‌اند و واقعا باید به آن‌ها خسته نباشید گفت.

 

مهاجم سابق تیم‌ملی ایران ادامه داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستم و قطعا همه برای موفقیت می‌جنگند. اگر بخواهیم نتایج هم در نظر نگیریم، فوتبالی که فولاد ارائه می‌دهد عالی است و در همین بازی با سایپا موقعیت ‌های زیادی خلق کردند اما بعضی روزها توپ با شما قهر است و وارد دروازه نمی‌شود. درباره پنالتی شیمبا هم بگویم، او بهترین گلزن باشگاه فولاد است و آنقدر در طول این سال‌ها گل‌های مهم برای تیم فولاد زده که نباید به این موضوع فکر کند، او حرفه‌ای است و قطعا در دیدارهای آتی جبران خواهد کرد، این پنالتی فدای سرش. بازی با سایپا و بازی‌های قبل تمام شده، دو بازی مانده و بازیکنان با حفظ تمرکز و نشان دادن توانایی‌های خود می‌توانند به موفقیت برسند و هدیه با ارزشی را به هواداران و مردم خوزستان بدهند.


افشین همچنین درمورد تاثیر آذری در موفقیت فولاد نیز گفت: آقای آذری نیاز به تعریف و معرفی ندارد، همه او را می‌شناسند از جمله مدیرانی است که خودش ورزشکار و فوتبالی است.، مدیریت را به خوبی در باشگاه فولاد انجام می‌دهد و فکر می‌کنم با حضور ایشان در باشگاه یک نیروی محرکه قوی برای تیم وجود داشته باشد و با حضور او و آقای نکونام باید اهداف را بلندتر ببینیم، ان‌شاءالله که فولاد بتواند به آسیا برود و آنجا یک فرصت ایده‌آل برای درخشش فولاد است. آقای نکونام مربی جوانی است، تجربه زیادی در تیم ملی و لالیگا دارد و قطعا می‌تواند با استفاده از تجربه خود باعث پیشرفت فولاد در همه زمینه‌ها بشود و حضور مستمر وی می‌تواند یک نعمت برای تیم باشد.

 

مهاجم سابق فولادخوزستان ادامه داد: فولاد خانه من است، خودم را تا همیشه مدیون باشگاه فولاد می‌دانم و به عنوان یک برادر کوچک‌تر از هواداران می‌خواهم که تیم را به مانند قبل حمایت کنند، واقعا این کادرفنی و مدیریت لایق این موضوع هستند. آقا جواد مربی جوانی است و قطعا فولاد با مدیریت آذری و حضور نکونام و تقویت از نظر مهره در فصل بعد مسابقات حرف‌های بیشتری خواهد داشت.

 

از افشین درباره وضعیت استقلال هم پرسیدیم که پاسخ داد: خدارا شکر استقلال وضعیت خوبی را گرفته و روبه رشد عمل می‌کند، برای فرهاد مجیدی و استقلال در جام حذفی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که قهرمان شوند چرا که در دیدارهای اخیر نشان داده‌اند که تیم منسجمی هستند و این توانایی را دارند.

 

وی همچنین درباره بازگشتش به مستطیل سبز نیز گفت: تمریناتم را دنبال می‌کنم، این فصل پیشنهاداتی داشتم که باب میلم نبود اما با تمرکز بالا و آمادگی بدنی برای فصل بعد مسابقات آماده خواهم شد تا بتوانم دوباره ارزش‌های خودم را نشان بدهم و بگویم که افشین هنوز آماده‌است.

دیدگاه‌ها