کد خبر : 1701868 | 23 مرداد 1399 ساعت 13:16 | 27.4K بازدید | 3 دیدگاه

برند شوستر

پیروزی بارسا مقابل بایرن وابسته به لیونل مسی است

برند شوستر ستاره سابق آلمانی بارسلونا می‌گوید بلوگرانا این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به لیونل مسی وابسته است.

پیروزی بارسا مقابل بایرن وابسته به لیونل مسی است

به گزارش "ورزش سه"، برند شوستر ستاره آلمانی سالهای دور بارسلونا می‌گوید بلوگرانا این روزها بیشتر از هر زمان دیگری به لیونل مسی وابسته است و اگر بارسا بخواهد در لیگ قهرمانان از سد بایرن مونیخ عبور کند مسی باید در اوج باشد چون در غیر اینصورت شانس پیروزی برای تیم کاتالان زیاد نخواهد بود.

 

1519115

 

مسی که در فصلی که گذشت در لالیگا درخشان ظاهر شده و در 43 بازی برای بارسا 31 گل به ثمر رسانده. او در بازی قبلی تیمش در لیگ قهرمانان هم نمایش درخشانی داشت و نقش مهمی در شکست دادن ناپولی و صعود به مرحله بعدی بازی کرد.

 

برند شوستر، ستاره آلمانی سابق بارسلونا در گفتگو با نشریه بیلد این کشور گفت: " بارسا این روزها بیشتر از هر زمان دیگری وابسته به لیونل مسی است. مسی هنوز هم می‌تواند به تنهایی نتیجه بازی‌ها را عوض کند. او از توان و کیفیت لازم برای گل زدن به بایرن برخوردار است و می‌تواند به تنهایی ورق را برگرداند".

 

شوستر در ادامه گفت: " در این فصل بارسلونا فقط دو گزینه دارد. یا مسی گل می‌زند یا اینکه بارسا عالی بازی می‌کند بدون اینکه گل بزند یا برنده شود. با توجه به بازیهای قبلی بارسا در فصلی که گذشت به نظر من آنها یکی از بختهای قهرمانی در چمپیونزلیگ هستند".

 

 

دیدگاه‌ها