کد خبر : 1701876 | 23 مرداد 1399 ساعت 14:23 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

آتدر هررا:

نیمار دقیقا برای همین بازی ها ساخته شده

هافبک اسپانیایی پی اس جی به تمجید از عملکرد نیمار در بازی شب گذشته برابر آتالانتا پرداخت.

نیمار دقیقا برای همین بازی ها ساخته شده

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در دیداری طوفانی و در حالی که تا دقیقه 90 با یک گل از آتالانتا عقب بود و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار داشت، توانست با درخشش نیمار و گلزنی های مارکینیوش و چوپو موتینگ برنده از زمین خارج شود. پاریسی ها طی دو دقیقه ورق را برگرداندند و به طلسم حذف در مراحل یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پایان دادند.

 

 

1519047

 

 

آندر هررا که تابستان گذشته از یونایتد راهی پی اس جی شد، در پایان بازی گفت:« نیمار یکی از بازیکنان موثر و تعیین کننده ماست و او دقیقا برای چنین بازی هایی ساخته شده است. بازیکنانی در سطح نیمار می توانند نتیجه یک بازی را به تنهایی مشخص کنند.»

 

هررا ادامه داد:« در تمام طول بازی تیم برتر بودیم و نباید کار را به دقیقه 90 می کشاندیم. بارها به محوطه جریمه حریف رسیدیم و 4 تک به تک را از دست دادیم. باید زودتر از فرصت ها استفاده می کردیم. معتقدم سبک بازی تک ضرب ما سبک مناسبی برای ضربه زدن به حریف بود و آنقدر اصرار کردیم تا به گل رسیدیم. حالا باید محتاط باشیم چون برای قهرمانی هنوز دو بازی مهم دیگر پیش رو است که باید برنده شویم. برای آتالانتا نهایت احترام را قائل بودیم و در مرحله بعد برای پیروز بازی اتلتیکو و لایپزیش نیز همانقدر احترام خواهیم گذاشت ولی در عین حال به دنبال پیروزی و رفتن به فینال هستیم.»

 

 

 

1519127

دیدگاه‌ها