کد خبر : 1701881 | 23 مرداد 1399 ساعت 15:20 | 24.6K بازدید | 2 دیدگاه

اندروس تاونزند:

بیل به جایی برود که جاسوسی اش را نمی کنند

هم تیمی سابق گرت بیل از وی خواست که رئال را ترک کرده و به تاتنهام برگردد.

بیل به جایی برود که جاسوسی اش را نمی کنند

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای گرت بیل در رئال روز به روز اسف بار تر می شود. او که دیگر جایی در ایده های زین الدین زیدان ندارد و در بازی های اخیر رئال روی نیمکت و حتی روی سکوها بود، تمایلی برای جدایی ندارد.

بیل از اینکه رئال سال گذشته مانع انتقالش به یک باشگاه چینی شد، عصبانی است و برایش مهم نیست که دیگر به میدان نمی رود. او می خواهد تا 2022 در رئال بماند و دستمزد هنگفتش را تا یوروی آخر دریافت کند. مشغولیت های گرت بیل در ورزش گلف نیز با انتقادات زیادی از سوی رسانه های اسپانیایی مواجه شده و اخیرا روز بازی رئال و سیتی که گرت بیل ترجیح داد در مادرید بماند و به منچستر سفر نکند، او را در حال بازی گلف شکار کردند که بهانه ای برای انتقادات جدید شد.

 

 

Bale y Townsend, durante un partido con el Tottenham.

 

 

بیل از سال 2013 برای رئال بازی می کند و در 251 بازی توانسته 104 گل بزند؛ از جمله سه گل در فینال لیگ قهرمانان(سال های 2014 و 2018) و هفدهمین گلزن برتر تاریخ رئال نیز محسوب می شود. او با رئال 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شده است.

 

 

1517513

 

 

اندروس تاونزند هم تیمی سابق گرت بیل، معتقد است او اشتباه می کند و بهتر است با ترک رئال به تاتنهام برگردد.

تاونزند به تاک اسپورت گفت:« صادقانه بگویم که اگر جای بیل بودم، به تاتنهام بر می گشتم. او در این باشگاه کاپیتان و رهبر تیم بود و همه عاشقش بودند. در بهترین فرم خودش بود و تقریبا در هر بازی گلزنی می کرد. دوست دارم فصل بعد او را با پیراهن تاتنهام ببینم و اینکه بتواند آزادانه هر کاری که دوست دارد را انجام بدهد. اینکه بتواند گلف بازی کند، بدون اینکه کسی جاسوسی اش را بکند. معتقدم او خودش نیز دوست دارد برگردد.»

 


 

دیدگاه‌ها