کد خبر : 1701888 | 23 مرداد 1399 ساعت 16:56 | 238K بازدید | 3 دیدگاه

خانه تکانی در رئال مادرید

لیست سیاه زیدان؛ این 8 بازیکن را نمی خواهم

هشت بازیکن از سوی زین الدین زیدان مازاد اعلام شدند و رئال همین تابستان به دنبال انتقال شان به باشگاهی دیگر خواهد بود.

لیست سیاه زیدان؛ این 8 بازیکن را نمی خواهم

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید فصل 20-2019 را با دو جام به اتمام رساند. فتح سوپرکاپ و لالیگا باعث شد تا طولانی ترین فصل تاریخ به خوبی برای رئال به اتمام برسد با این حال حذف در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به دست منچسترسیتی اتفاقی منفی در انتهای فصل بود.

 

 

1519158

 

 

جمعه گذشته رئال در زمین سیتی 1-2 باخت و حذف شد و یک روز بعد در کمپ والدبباس بازیکنان برای آخرین بار قبل از رفتن به تعطیلات گردهم آمدند. خوزه آنخل سانچس مدیر اجرایی رئال و دست راست فلورنتینو پرز(رئیس) در کمپ با بازیکنان جلسه ای داشت و دقایقی برای آنها صحبت کرد و اطلاع داد که به دلیل شرایط بد اقتصادی ناشی از کرونا، هیچ بازیکن جدیدی جذب نخواهد شد.

در واقع چهره های جدید رئال در فصل 21-2020، بازیکنانی چون مارتین اودگارد و دنی سبایوس خواهند بود که فصل گذشته قرضی در سوسیداد و آرسنال بازی می کردند.

 

 

1519159

 

 

در روزها و هفته های پیش رو، هدف اصلی سران رئال فروش بازیکنانی است که در ایده های زین الدین زیدان جایی ندارند. بازیکنانی که فصل گذشته در تیم اول بودند و نیز بازیکنانی که قرضی برای تیم های دیگر بازی می کردند.

 

 

1511639

 

 

خامس رودریگز

خامس در هفته های پایانی لالیگا جایی در برنامه های زیدان نداشت چرا که خودش چنین درخواستی کرده بود. خامس که سال بعد قراردادش به اتمام می رسد، حاضر نشد با رئال برای بازی با اتلتیک بیلبائو راهی باسک شود و در مادرید ماند.

او دیگر در فهرست رئال قرار نگرفت و از اولویت های باشگاه رئال، پیدا کردن مقصدی دیگر برای این بازیکن کلمبیایی است. از قرارداد خامس تنها یک سال باقیمانده و طبعا رقم انتقال او پایین تر از ارزش های واقعی اش خواهد بود. حفظ خامس برای یک فصل دیگر در حالی که زیدان دیگر او را نمی خواهد، قطعا اشتباه بزرگی است. او تابستان بعد بازیکن آزاد خواهد بود ولی رئال قصد دارد از فروش او در تابستان امسال درآمدزایی کند.

 

 

1512701

 

 

 گرت بیل

ارتباط بین گرت بیل و زیدان به طور کامل قطع شده است. بیل وقتی حاضر نشد همراه رئال برای بازی با سیتی راهی منچستر شود، از برنامه های زیدان خارج شد و سرمربی فرانسوی برای فصل بعد روی او حساب نمی کند.

مشکل بزرگ به دستمزد 17 میلیون یورویی او بر می گردد. بیل در صورتی که پیشنهادی خوب برایش نرسد، مشکلی برای ادامه کار در رئال حتی در صورت سکونشینی نخواهد داشت و این را اخیرا ایجنت او نیز تایید کرد. بیل تا 2022 قرارداد دارد و با احتساب مالیات، حفظ او 60 میلیون یورو برای رئال هزینه خواهد داشت. این مبلغ هزینه برای بازیکنی که از ایده های زیدان خارج شده، قطعا به صرفه نخواهد بود.

رئال همچون خامس قصد هدیه دادن بیل به باشگاهی دیگر را ندارد ولی در شرایط کنونی مشکل بتوان باشگاهی پیدا کرد که بتواند 17 میلیون یورو سالانه به ستاره ولزی دستمزد بدهد. اولویت در فروش بیل است و اگر او با باشگاهی به توافق مالی برسد، رئال برای رقم نهایی انتقال، سختگیری نخواهد کرد.

 

 

1518736

 

 

ماریانو دیاز

مورد ماریانو نیز در نوع خود جالب است. او دو سال پیش از لیون به رئال بازگشت و پیراهن شماره 7 رونالدو را به او دادند. ماریانو نتوانست خوش بدرخشد و فصل 20-2019 را نیز همواره روی نیمکت بود و بسیار کم به او فرصت بازی رسید ولی این مهاجم دومنیکن-اسپانیایی حاضر به ترک رئال حتی در چنین شریطی نیست. ماریانو سالانه 4.5 میلیون یورو دستمزد می گیرد و هیچ باشگاه دیگری حاضر به پرداخت چنین مبلغی به او نیست و ماریانو هم به جایی نخواهد رفت که مبلغی کمتر دریافت کند. او به باشگاهی می رود که توقعات ورزشی و شخصی او را برآورده کند.

 

 

1477086

 

 

لوکاس واسکز

او یکی از بازیکنانی است که در رئال چندان نگرانش نیستند. قرارداد لوکاس تا یک سال دیگر معتبر است و بسیار هم مورد توجه زیدان قرار دارد. سران رئال اما به دنبال تیمی دیگر برای او هستند تا بتوانند از فروش او مبلغی در حدود 25 میلیون یورو به دست بیاوردند. در پست او وینیسیوس و رودریگو گوئس حضور دارند و لوکاس مشکل بتواند فصل بعد جایی در ترکیب ثابت رئال داشته باشد؛ با این حال اگر پیشنهاد مناسبی برای او پیدا نرسد، رئال مشکلی در راه ماندن لوکاس ایجاد نخواهد کرد. او بازیکنی پذیرفته شده و مقبول در رختکن رئال است و کاملا بی دردسر برای باشگاه.

 

 

1299311

 

 

بورخا مایورال

رئال تحت هر شرایطی تمایل به روش بورخا مایورال دارد. محصول آکادمی باشگاه که دو سال گذشته قرضی برای لوانته بازی کرده، از لاتزیو و والنسیا پیشنهاد دارد و باشگاه مادریدی برای انتقال او 15 میلیون یورو تعیین کرده است. تمایل بورخا پذیرش پیشنهاد لاتزیو است که فصل بعد در لیگ قهرمانان خواهد بود.

 

 

1518352

 

 

رگیلون

مدافع چپ جوان محصول آکادمی رئال، تابستان گذشته و پس از اینکه فرلاند مندی به رئال پیوست، به صورت قرضی راهی سویا شد. زیدان معتقد است که جناح چپ تیمش با حضور مارسلو و مندی نیاز به تقویت ندارد و با توجه به درخشش رگیلون در سویا و رشد ارزش او در بازار، رئال تمایل به فروش او با رقم 25 میلیون یورو دارد. پی اس جی و اورتون به نظر جدی ترین باشگاه های خواهان رگیلون هستند. رئال قصد دارد در صورت انتقال این بازیکن، 50 درصد حق مالکیت او را در اختیار قرار داشته باشد.

 

 

1519162

 

 

اسکار رودریگز

مهاجم محصول آکادمی رئال فصل گذشته برای لگانس خوش درخشید و 9 گل به ثمر رساند اما در رئال جایی برای او نیست. قرار بود اسکار راهی ویارئال شود ولی در نهایت تاکه فوسا کوبو بود که از رئال قرضی راهی ویارئال شد و برای اسکار حالا باید به دنیال مقصدی دیگر بود. رئال قیمت او را 10 میلیون یورو تعیین کرده و 50 درصد حق مالکیت او را نیز در اختیار خواهد داشت.

 

 

1472072

 

 

خسوس وایه خو

مدافع سابق تیم ملی جوانان اسپانیا و کاپیتان این تیم، سال 2016 از ساراگوسا به رئال پیوست و به اینتراخت فرانکفورت قرض داده شد. او سپس به رئال بازگشت ولی نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد. وایه خو فصل گذشته قرضی برای وولوز و گرانادا بازی کرد و با گرانادا سهمیه لیگ اروپا را کسب کرد. همین باشگاه به علاوه یکی دو تیم از بوندسلیگا قصد جذب دائمی او را دارند و رئال برای فروش او 8 میلیون یورو به علاوه 50 درصد حق مالکیت را طلب کرده است.

 

دیدگاه‌ها