کد خبر : 1701891 | 23 مرداد 1399 ساعت 16:37 | 31.1K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش؛

مسی به دنبال شکستن یک طلسم عجیب برابر بایرن

لیونل مسی معمولا در باز یهای تک حذفی و مرگ و زندگی بارسا مرد اول میدان بوده اما در سه بازی اخیر اینچنینی، شاهد ناکامی او بوده ایم.

مسی به دنبال شکستن یک طلسم عجیب برابر بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در لیسبون بازی بسیار حساسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ پیش رو دارد. آبی اناری ها که در دور یک هشتم نهایی موفق شدند از سد ناپولی عبور کنند، در شرایطی پای به بازی برابر بایرن می گذارند که شانس اول صعود نیستند اما تیمی که لیونل مسی را در اختیار دارد، همواره دارای شانس برای رفتن به دور بعدی هر تورنمنتی است.

 

 

1519131

 

 

لیونل مسی به خصوص در بازی های تک حذفی اغلب برگ برنده بارسلونا بوده است. در فینال های لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و اسپانیا و جام جهانی باشگاه ها اغلب نقش تعیین کنندگی لیونل مسی را شاهد بوده ایم.

مسی با پیراهن بارسا فاتح 34 جام شده است و به غیر از 10 لالیگا، هفت سوپرکاپ اسپانیا که رفت و برگشت بود و یک فینال لیگ قهرمانان 2006 که مسی در آن غایب بود، نقش او و گل هایش در قهرمانی بارسا غیر قابل انکار بوده است.

 

در 25 بازی فینال گونه ومرگ و زندگی بارسا، مسی تنها شش شکست را تجربه کرده است و موفق به زدن 20 گل شده و 11 پاس گل داده استبه عبارتی او روی 31 گل نقش مستقیم را داشته است. این گل ها در نهایت برای بارسا منجر به فتح 16 جام شده است.

 

لیونل مسی در فینال سال گذشته کوپا دل ری برابر والنسیا، نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا برابر اتلتیکو و نیز یک چهارم نهایی کوپا دل ری امسال برابر بیلبائو(تک بازی) نتوانست خوش بدرخشد و بارسا نیز ناکام ماند که در نوع خود جالب توجه است. پس از سه ناکامی متوالی مسی در بازی های تک حذفی باید دید او برابر بایرن چگونه کار خواهد کرد.

 

 

1519132

دیدگاه‌ها