کد خبر : 1701895 | 23 مرداد 1399 ساعت 17:33 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله هواداران PSG به توئیتر همسر ایکاردی

نمایش ضعیف مائورو ایکاردی در بازی شب گذشته برابر آتالانتا نارضایتی گسترده هواداران پی اس جی را به دنبال داشت.

حمله هواداران PSG به توئیتر همسر ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در دیداری دراماتیک توانست 2-1 از سد آتالانتا بگذرد و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود. در این بازی پی اس جی تا دقیقه 90 با یک گل عقب بود ولی به لطف درخشش نیمار و گلزنی های مارکینیوس و چوپو موتینگ طی دو دقیقه به دو گل دست یافت و برنده شد.

دو روز پیش توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آتالانتا مدعی شد این مسابقه بهترین فرصت برای مائورو ایکاردی است تا توانایی های خود را ثابت کند، اما علی رغم صعود پاریسی ها به نیمه نهایی لیگ قهرمانان، مائوریتو نمایش بسیار ضعیفی در طول دقایق حضور در میدان ارائه داد.

 

 

1519056

 

 

ایکاردی در این دیدار تنها یک بار درون محوطه آتالانتا توپ را لمس کرد و همان یک بار نیز موفق به ضربه زدن به سمت دروازه حریف شد که البته ضربه او خارج از چارچوب رفت. البته مائوریتو یک بار نیز موفق به خلق موقعیت برای هم تیمی هایش شد، اما در نهایت آنقدر بد بازی کرد که در شرایطی که پاری سن ژرمن نیاز به گل داشت، توماس توخل این بازیکن را در نیمه دوم تعویض کرد.

 

پس از اتمام بازی وندا نارا همسر خبرساز ایکاردی در توئیتر خود نوشت:« صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ».

 

 

1519142

 

 

توئیتی که بهانه ای برای حمله اعتراضی هواداران پی اس جی شد و آنها با نوشتن نظرات انتقادی خود نشان دادند که از عملکرد ستاره آرژانتینی راضی نیستند.

بالغ بر 200 نظر زیر پست وندا نارا نوشته شده که اکثریت در انتقاد از بازی ایکاردی بود.

نظراتی چون بهتر است به جای باربیکیو به فکر فوتبال باشد... بله صعود کردیم ولی نه به خاطر شوهرت.....دقیقا نقش ایکاردی چه بود؟... همان بهتر که تعویض شد و.... گوشه ای از انتقادات گسترده هواداران باشگاه پاریسی بود.

 

ایکاردی تابستان گذشته قرضی با بند خرید دائمی از اینتر به پی اس جی پیوست و در توانست در 34 بازی در همه رقابت ها 20 گل به ثمر برساند و اخیرا نیز قراردادش با پرداخت 50 میلیون یورو دائمی شد. به نظر می رسد این 20 گل برای جلب رضایت هواداران کافی نبوده و آنها منتظر درخشش او در مراحل حساس لیگ قهرمانان بودند.

 

 

دیدگاه‌ها