کد خبر : 1701896 | 23 مرداد 1399 ساعت 17:45 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

یان اوبلاک:

زمان قهرمانی اتلتیکو مادرید در چمپیونزلیگ است

سنگربان اسلوونیایی اتلتیکو معتقد است که زمان آن است که اتلتیکو به بدبیاری های خود در لیگ قهرمانان پایان بدهد.

زمان قهرمانی اتلتیکو مادرید در چمپیونزلیگ است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که در یک بازی حماسی در آنفیلد توانست "لیورپول"، مدافع عنوان قهرمانی را 3-2 مغلوب کند، حالا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که در لیسبون برگزار خواهد شد، باید به مصاف لایپزیش برود و بسیاری شانس این تیم برای رسدین به نیمه نهایی را بالا می دانند. 

شاگردان دیه گو سیمئونه در شش سال گذشته دو بار تا فینال این رقابت ها رسیده اند(2014 و 2016) و هر دو بار نیز مغلوب رئال مادرید شده اند ولی امسال امیدهای زیادی برای رسیدن به رویای دیرینه خود دارند.

 

 

1519167

 

 

بازی اتلتیکومادرید و لایپزیش امشب به انجام خواهد رسید. یان اوبلاک یکی از مهره های کلیدی اتلتیکو در مصاحبه اختصاصی با آاس درباره دیدار امشب و دیگر موضوعات صحبت کرد.

دروازه‌بان اسلوونیایی گفت:« لایپزیش تیم بزرگی است. درست است که ورنر این تیم را ترک کرده است اما اکنون تیم متفاوتی شده اند. نه بهتر، نه بدتر. تغییرات زیادی داشتند و سطح بالایی دارند که آن را امسال در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان نشان دادند. لایپزیش تیم خیلی تهاجمی است اما خوب هم دفاع می کند. می دانیم اگر خوب بازی نکنیم در همه بازی ها دچار مشکل خواهیم شد.»

 

نقش تجربه بیشتر اتلتیکو:« تجربه ممکن است به نفع مان باشد اما نه خیلی تاثیرگذار چون آن ها نیز مدت هاست که فوتبال بازی می کنند.»

 

دروازه‌بان اسلوونیایی در مورد شانس قهرمانی اتلتیکو در این فصل گفت:« لیسبون شهر خاصی برای من است. زمانی که 17 سال داشتم برای بازی در بنفیکا به این شهر رفتم. اولین باری بود که از کشورم خارج شدم. امیدوارم که امسال نوبت ما باشد. فکر کردن به بعد از بازی امشب سخت است. باید لایپزیش را شکست داد و سپس به دیگر مسائل نگاه کرد. اگر قهرمان شویم بیشتر به خاطر تیم و هواداران خوشحال می شوم تا خودم. »

 

دیدگاه‌ها