کد خبر : 1701899 | 23 مرداد 1399 ساعت 18:40 | 71.7K بازدید | 5 دیدگاه

گریزمان:

به بارسلون بر نمی‌گردیم، پلی استیشنم را هم آورده‌ام

ستاره فرانسوی بارسا معتقد است قطعا تا روز بازی فینال در پرتغال خواهند بود.

به بارسلون بر نمی‌گردیم، پلی استیشنم را هم آورده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در لیسبون و از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و تیم شکست خورده به کشور خود باز خواهد گشت.

 

 

1510680

 

 

بارسا پس از یک سال بدون جام حالا این فرصت را دارد تا در لیگ قهرمانان جبران مافات کند و فصل 20-2019 را بدون جام ترک نکند. این در حالی است که بسیاری شانس بایرن را بیشتر می دانند.

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا اما با این دسته مخالف است:« مطمئنم که تا روز فینال در لیسبون خواهیم ماند و قرار نیست شنبه چمدان هایم را ببندم. من حتی دستگاه پلی استیشنم را هم به لیسیون آورده ام. با اطمینان و انگیزه بالا به لیسبون خواهیم رفت و در بهترین شرایط هم تمرین کرده ایم. می توانم بگویم که نزدیک به بهترین فرم خودمان هستیم. برای بازی با بایرن کاملا آماده ایم و تیم را در شرایط خوبی با روحیه ای مثبت می بینم.»

 

گریزمان ادامه داد:« سال 2016 با اتلتیکو در نیمه نهایی به مصاف بایرن رفتیم و توانستیم به فینال برویم تا خاطره خوبی برایم به یادگار بماند. با تیم ملی فرانسه و اتلتیکو توانسته ام دروازه مانوئل نویر را باز کنم ولی هر بازی داستان خودش را دارد.»

 

 

1518326

 

 

نگرانی از بابت روبرت لواندوفسکی:« بایرن فقط لواندوفسکی نیست. آنها تیمی بسیار باکیفیت و با بازیکنانی بزرگ هستند. تیمی که کار را برای لواندوفسکی در خط حمله راحت می کند. با فرانسوی های بایرن در چند روز اخیر صحبت کرده ام و همه منتظر روز بازی هستیم.»

 

 

دیدگاه‌ها