کد خبر : 1701904 | 23 مرداد 1399 ساعت 19:24 | 59.3K بازدید | 5 دیدگاه

تصاویر نگران کننده؛ لیونل مسی مصدوم است؟!(عکس)

الچرینگیتو دعایی از لیونل مسی منتشر کرد که نشان می دهد او کمی لنگ لنگان راه می رود.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در چهارچوب حساس‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت. بسیاری معتقد هستند که تیم هانسی فلیک اصلی ترین مدعی قهرمانی در فصل 20-2019 چمپیونزلیگ به حساب می‌آید و بارسا می تواند در صورت پیروزی مقابل این تیم گام بزرگ برای قهرمانی بردارد.

 

به طور قطع مهمترین مهره بارسلونا در دیدار فردا شب و به‌طورکلی امید تیم کیکه ستین برای قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فوق ستاره آرژانتینی این تیم خواهد بود.

 

 

1518979

 

 

در دیدار مرحله یک هشتم نهایی خطای شدید کالیدو کولیبالی در دیدار بارسلونا مقابل ناپولی روی لیونل مسی باعث نگرانی هواداران بارسا در خصوص احتمال غیبت کاپیتان بلوگرانا در دیدار مقابل بایرن مونیخ شد. شدت خطا به قدری بود که در ابتدا به نظر می رسید ممکن است لیونل مسی مدتی از میادین دور باشد، اما در نهایت او به میدان بازگشت و در ادامه بازی حضور یافت.

 

در حالی که گفته شد لیونل مسی هیچ مشکلی ندارد و مصدومیتش به طور کامل برطرف شده اما حالا ال چرینگیتو ویدئویی از لحظه پیاده شدن او از اتوبوس بارسلونا را منتشر کرده که نشان می دهد فوق ستاره آرژانتینی کمی لنگ لنگان راه می رود؛ اتفاقی که در آستانه دیدار حساس برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا باعث نگرانی هواداران بارسا شده است.

 

 

1519179

 

1519178

 

1519177

دیدگاه‌ها