کد خبر : 1701914 | 23 مرداد 1399 ساعت 20:55 | 53.5K بازدید | 4 دیدگاه

جدایی دو بازیکن دیگر از یوونتوس قطعی شد

بعد از جدایی بلیز متوئیدی از یوونتوس حالا گل مدعی شده که این باشگاه به شکل رسمی به گونسالو ایگواین و سامی خدیرا اعلام کرده که هیچ نیازی به آنها ندارد.

جدایی دو بازیکن دیگر از یوونتوس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه یوونتوس در فصل 20-2019 به مقام قهرمانی رقابت های سری آ دست یافت و نهمین اسکودتوی متوالی خود را کسب کرد اما هواداران بیانکونری عملکرد تیم شان را بسیار ضعیف تلقی می کند؛ موضوعی که حتی باعث شد مائوریتزیو ساری تنها پس از گذشت یک فصل از هدایت تیم تورینی برکنار شود.

 

بعد از اخراج مائوریتزیو ساری از یوونتوس، باشگاه فوراً آندره آ پیرلو را به شکل رسمی روی نیمکتش نشاند. حالا اما به نظر می رسد که سرمربی جوان ایتالیایی که پیش از قرار بود هدایت تیم جوانان یووه را برعهده بگیرد، قصد دارد تحول عظیمی در این باشگاه به وجود بیاورد و در این راستا توتو اسپورت نیز اعلام کرده بود که او هفت بازیکن را در لیست فروش قرار داده است.

 

 

 

1519197

 

 

طی روزهای گذشته بلیز متوئیدی به اولین بازیکنی تبدیل شد که جدایی‌اش از یوونتوس قطعی شده است تا جایی که این هافبک فرانسوی امروز به شکل رسمی از تیم جدید خود یعنی اینتر میامی آمریکا رونمایی کرد. حالا اما گل مدعی شده در راستای تحولاتی که آندره آ پیرلو به دنبال آن است، حالا باشگاه یوونتوس به دو بازیکن دیگر خود یعنی سامی خدیرا و گونسالو ایگواین اعلام کرده که دیگر هیچ نیازی به آنها ندارد و می‌توانند این تیم را ترک کند.

دیدگاه‌ها