کد خبر : 1701916 | 23 مرداد 1399 ساعت 21:12 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوش آمد گویی بکام به خرید جدید اینتر میامی(عکس)

دیوید بکام، مالک باشگاه اینتر میامی با قرار دادن پستی در صفحه اینستاگرام خود بابت حضور بلیز متوئیدی در تیمش به این بازیکن خوش آمد گفت.

خوش آمد گویی بکام به خرید جدید اینتر میامی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر جدایی ستاره فرانسوی یوونتوس از این تیم قطعی شد. بلیز متوئیدی هافبک 33 ساله فرانسوی یوونتوس امروز به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر میامی در لیگ ام ال اس آمریکا شد. او حالا اولین شکار بزرگ تیم تحت مالکیت دیوید بکام است. اینتر میامی که از این فصل در لیگ حرفه ای آمریکا حاضر خواهد بود، ساعاتی قبل این انتقال را تایید کرد.

 

به نظر می‌رسد که دیوید بکام از خرید جدید تیمش بسیار هیجان زده و خوشحال به نظر می‌رسد چرا که او پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و بابت حضور بلیز متوئیدی در تیمش به این بازیکن خوش آمد گفته است.

 

 

1519200

 

 

بکام که پیش از این در پاری سن ژرمن با متوئیدی هم تیمی بوده، با قرار دادن عکسی از خودش کنار این بازیکن در لباس PSG نوشته است: " من خوش شانس بودم که با بلیز در پاریس بازی کردم و دیدم او چه بازیکن و شخصیت شگفت انگیزی است بنابراین نمی توانم خیلی منتظر باشم تا او آن حجم از استعداد را به باشگاه ما بیاورد.

 

بلیز تو یک شخصیت عالی هستی و در اینتر میامی یک خانه جدید شگفت انگیز برای شما و خانواده ات وجود خواهد داشت. حضور برنده جام جهانی در تیم ما، اولین کسی که به MLS می پیوندد، افتخار بسیار بزرگی است. دوست من، در تو طول حرفه ات جوایز زیادی برده ای و می دانم که از این پس رویای ما یعنی موفقیت در اینترمیامی مشترک خواهد بود. نمی توانم بیشتر از این خوشحال باشم که تو اینتر میامی را انتخاب کرده ای."

دیدگاه‌ها